Gå til innhold

Når begynt deres barn å snu seg selv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Minstemann begynte å snu seg fra rygg til mage noen dager før han ble 4 mnd.

Jeg husker det helt nøyaktig fordi vi var på sommerferie og han begynte å snurre rundt hele tiden, noe som medførte så mye gulping at klesbehovet oversteg det jeg hadde forventet da vi pakket.

Så for min del kunne han gjerne ventet litt med den snuoperasjonen :-)

8 måneder, men han var sen med det meste det første året, trolig fordi han var prematur. Han greide bare å skyve seg bakover og var meget frustrert fordi han ikke kom seg dit han ville.

Niesen min har nylig fått full kontroll over rulling alle veier, og er så fornøyd at det er morosomt å se:-) Hun er litt over seks måneder.

Annonse

Begge mine var 7-8 måneder før de gjorde noen slike bevisste handlinger.

De krabbet heller ikke; størstejenta humpet på rumpa fra hun var ca. 9 måneder, minstejenta krabbet fra 10 måneders alder.

Begge gikk da de var 1 år/1 år + 1 måned.

Så - selv om de var treige til å begynne å røre seg, tok de igjen sine jevnaldrende etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...