Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Hihi, leste overleGGen jeg :-)

Jeg fikk bart etter at jeg sluttet på Diane (hadde det sikkert før også...), og har vokset den bort innimellom. Det er så vondt at det går nok litt for lenge mellom hver gang.

Hos en hudpleier (jeg vet om) koster det 200 (? tror jeg?) for hver elektrolysebehandling, og for en "vanlig" damebart anslo de at man trengte 4-6 behandlinger. Ikke SÅ mye penger hvis det er varig...? Har ikke prøvd det og kjenner heller ingen andre som har prøvd det..

Enn så lenge, så har jeg kjøpt noe som heter "HårStopp" på Vita. Det kostet 200 for en liten tube men den holder leeenge. Måtte først vokse og så begynne å smøre med denne salven og etter et par mnd så skulle jeg se resultat. Brukt den 2 uker og kan derfor ikke formidle om det er virksomt eller ikke.. Det er hvertfall mye mindre smertefullt enn stadig voksing :-)

Kjøp varmvoks fra Veet! Det følger med strips. Så varmer du den i microen som det står på pakken (eller i vannbad hvis du ikke har micro), og fjerner i vei. Alt går ikke på første forsøket, så du må ha på voks og strips en 4-5 ganger tenker jeg. Blir glatt som en barnerumpe :-) Dersom barten er mørk bør du nok gjøre dette en gang i uka, min er helt lys (men jeg liker det ikke likevel), så jeg tar den vel en gang i mnd kanskje. Kan selvsagt gå i salong også, men det koster en god del mer.. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...