Gå til innhold

WOW-genser

Anbefalte innlegg

Petrine Eiffel
Skrevet

Min datter på 8 ønsker seg så veldig denne WOW-genseren. Så er mitt spørsmål som bekymret mor: Er dette noe som betyr noe spesielt (altså merket)? Jeg vil gjerne ikke kjøpe noe som symboliserer noe negativ til min datter på 8... Men dette er visst det helt store om dagen, har jeg skjønt...

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, betyr ikkenoe. er jo egen barneavdeling med wow-klær som Bikbok har... :) Ingen fare, er bare et merke..

Skrevet

WOW ville vel bety noe slikt som "ojjj". Altså noe man sier "wau!" til, noe man liker....

Temmelig uskyldigmed andre ord.

Og ja,det er en må ha for Tweensa ja!

Petrine Eiffel
Skrevet

WOW ville vel bety noe slikt som "ojjj". Altså noe man sier "wau!" til, noe man liker....

Temmelig uskyldigmed andre ord.

Og ja,det er en må ha for Tweensa ja!

Takk:-) Ja jeg vet forsåvidt hva wow betyr, var bare redd det var en eller annen slags underforstått betydning der jeg (w=? O=? W=?), skjønner du hva jeg mener? Men tusen takk for svar. Nå er det nok store muligheter for at knøtta får ny genser:-)

Gjest lille rosinen
Skrevet

WOW er BikBok sin egen barnekolleksjon og ikke noe hokus pokus :-) Du kan trygt kjøpe en slik genser til din datter :-) Har faktisk en slik selv jeg... :-S

Skrevet

WOW er BikBok sin egen barnekolleksjon og ikke noe hokus pokus :-) Du kan trygt kjøpe en slik genser til din datter :-) Har faktisk en slik selv jeg... :-S

Barnekolleksjon?

Jeg har skapet fullt av wow-gensere (jakker) og det er ikke i barnestørrelser.

Annonse

Skrevet

Det er ikke noen barnekolleksjon da....jeg passer bra inn i WOW-gensre, men synes de er en smule fjortisaktige og ligger derfor unna.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Det er ikke noen barnekolleksjon da....jeg passer bra inn i WOW-gensre, men synes de er en smule fjortisaktige og ligger derfor unna.

Nei, kanskje feil å si barnekolleksjon, men målgruppen er hvertfall barn og fjortisser :-)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Barnekolleksjon?

Jeg har skapet fullt av wow-gensere (jakker) og det er ikke i barnestørrelser.

Nei, kanskje feil å si barnekolleksjon, men målgruppen er hvertfall barn og fjortisser :-)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Det er nesten så jeg må si wow, jeg er jo 25! ;)

Men har lett etter en mer voksen klesstil lenge uten å finne noe...

Æsjda, du ser bare sporty ut, helt sikkert :-) De er behagelige og mange av dem er fine, hvorfor skulle du ikke kunne gå med dem?

Annonse

Skrevet

Æsjda, du ser bare sporty ut, helt sikkert :-) De er behagelige og mange av dem er fine, hvorfor skulle du ikke kunne gå med dem?

Nei, sånn tenker jeg like etter jeg har forsøkt å finne noe annet, det er jo derfor jeg stort sett bare bruker de. ;)

Når jeg tenker etter er det slettes ikke alle som er wow, men jeg tror 90% av de er kjøpt på bikbok. (Og det er stort sett jakker med hette, pga de er ammevennlige...)

Gjest løp å kjøp
Skrevet
:) 10 åringen her i huset har masse WOW-klær.
Skrevet

Jeg hadde følt meg litt dum i en WOW genser, selv om de passer i str. "Alle" 9-13 åringer jeg kjenner bor jo i WOW-klær fortiden. ( og jeg syens deter greit å kle meg annerledes enn min egen niåring)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...