Petrine Eiffel Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Min datter på 8 ønsker seg så veldig denne WOW-genseren. Så er mitt spørsmål som bekymret mor: Er dette noe som betyr noe spesielt (altså merket)? Jeg vil gjerne ikke kjøpe noe som symboliserer noe negativ til min datter på 8... Men dette er visst det helt store om dagen, har jeg skjønt... 0 Siter
Spirello Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Nei, betyr ikkenoe. er jo egen barneavdeling med wow-klær som Bikbok har... Ingen fare, er bare et merke.. 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 WOW ville vel bety noe slikt som "ojjj". Altså noe man sier "wau!" til, noe man liker.... Temmelig uskyldigmed andre ord. Og ja,det er en må ha for Tweensa ja! 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 25. april 2006 Forfatter Skrevet 25. april 2006 WOW ville vel bety noe slikt som "ojjj". Altså noe man sier "wau!" til, noe man liker.... Temmelig uskyldigmed andre ord. Og ja,det er en må ha for Tweensa ja! Takk:-) Ja jeg vet forsåvidt hva wow betyr, var bare redd det var en eller annen slags underforstått betydning der jeg (w=? O=? W=?), skjønner du hva jeg mener? Men tusen takk for svar. Nå er det nok store muligheter for at knøtta får ny genser:-) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 WOW er BikBok sin egen barnekolleksjon og ikke noe hokus pokus :-) Du kan trygt kjøpe en slik genser til din datter :-) Har faktisk en slik selv jeg... :-S 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 WOW er BikBok sin egen barnekolleksjon og ikke noe hokus pokus :-) Du kan trygt kjøpe en slik genser til din datter :-) Har faktisk en slik selv jeg... :-S Barnekolleksjon? Jeg har skapet fullt av wow-gensere (jakker) og det er ikke i barnestørrelser. 0 Siter
emin Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 WOW er BikBok sin egen barnekolleksjon og ikke noe hokus pokus :-) Du kan trygt kjøpe en slik genser til din datter :-) Har faktisk en slik selv jeg... :-S Det er ikke noen barnekolleksjon da....jeg passer bra inn i WOW-gensre, men synes de er en smule fjortisaktige og ligger derfor unna. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det er ikke noen barnekolleksjon da....jeg passer bra inn i WOW-gensre, men synes de er en smule fjortisaktige og ligger derfor unna. Nei, kanskje feil å si barnekolleksjon, men målgruppen er hvertfall barn og fjortisser :-) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Barnekolleksjon? Jeg har skapet fullt av wow-gensere (jakker) og det er ikke i barnestørrelser. Nei, kanskje feil å si barnekolleksjon, men målgruppen er hvertfall barn og fjortisser :-) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Barnekolleksjon? Jeg har skapet fullt av wow-gensere (jakker) og det er ikke i barnestørrelser. http://www.norgeskreativefagskole.no/_template/template_content_frame_info.asp?artID=4864 Visste jeg hadde lest noe om det et sted. Wow spesialiserer seg på salg av klær til jenter mellom åtte og femten år. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det er ikke noen barnekolleksjon da....jeg passer bra inn i WOW-gensre, men synes de er en smule fjortisaktige og ligger derfor unna. http://www.norgeskreativefagskole.no/_template/template_content_frame_info.asp?artID=4864 Wow spesialiserer seg på klær til jenter mellom åtte og femten år :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 http://www.norgeskreativefagskole.no/_template/template_content_frame_info.asp?artID=4864 Visste jeg hadde lest noe om det et sted. Wow spesialiserer seg på salg av klær til jenter mellom åtte og femten år. Det er nesten så jeg må si wow, jeg er jo 25! Men har lett etter en mer voksen klesstil lenge uten å finne noe... 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Det er nesten så jeg må si wow, jeg er jo 25! Men har lett etter en mer voksen klesstil lenge uten å finne noe... Æsjda, du ser bare sporty ut, helt sikkert :-) De er behagelige og mange av dem er fine, hvorfor skulle du ikke kunne gå med dem? 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Æsjda, du ser bare sporty ut, helt sikkert :-) De er behagelige og mange av dem er fine, hvorfor skulle du ikke kunne gå med dem? Nei, sånn tenker jeg like etter jeg har forsøkt å finne noe annet, det er jo derfor jeg stort sett bare bruker de. Når jeg tenker etter er det slettes ikke alle som er wow, men jeg tror 90% av de er kjøpt på bikbok. (Og det er stort sett jakker med hette, pga de er ammevennlige...) 0 Siter
emin Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 http://www.norgeskreativefagskole.no/_template/template_content_frame_info.asp?artID=4864 Wow spesialiserer seg på klær til jenter mellom åtte og femten år :-) Ok, men de fleste jeg ser her i byen som bruker disse klærne er jenter mellom 14 og 24 år. Flere av mine venninner går i slike klær. 0 Siter
Gjest løp å kjøp Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 10 åringen her i huset har masse WOW-klær. 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Nei, kanskje feil å si barnekolleksjon, men målgruppen er hvertfall barn og fjortisser :-) Jeg hadde følt meg litt dum i en WOW genser, selv om de passer i str. "Alle" 9-13 åringer jeg kjenner bor jo i WOW-klær fortiden. ( og jeg syens deter greit å kle meg annerledes enn min egen niåring) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.