ingoen Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Hadde dette i nyttårshelga, var da gravid i uke 5. Utviklet seg på få timer, tisset helt rød og blodig urin få timer etter første symptom meldte seg. Fått det samme igjen idag. Utviklet seg utover dagen, tisser nå blod, det er blod på papiret når jeg tørker meg. Er så ufattelig vondt ! Er ikke gravid lenger, mistet i MA for 2 1/2 mnd siden. Mine spørsmål er: - er dette symptom på graviditet? Venter mens om 3 dager, negativ test hos legen idag. - får man det lettere tilbake når man har hatt det kraftig en gang ? (aldri hatt det tidligere) - Noen gode tips til hvordan takle det neste døgnets smertehelvete ? Begynte på selexid i ettermiddag.. Setter stor pris på å få høre med andres erfaringer. Hilsen en forpint 0 Siter
Gjest tullehøna Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Har kjempegod erfaring med homeopatmedisin. Det var godt å slippe penicillin siden jeg også var gravid! 0 Siter
PieLill Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Unngå søtt og få i deg mest mulig surt, appelsinjuice, pressede sitroner (utblandet med vann.) Tranebærkapsler er også bara. Kan brukes på det jevne som forebygging. Grønnsåpebad. Generelt god hygiene. Men det er vel knapt nødvendig å nevne. Man er ofte mer utsatt når man er gravid. Kan også ta langre tid før man merker det. God bedring! mvh 0 Siter
Gjest Lisan12 Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Gå alltid på toalettet rett etter at du har hatt sex, det har hjulpet meg i allefall. "Overdose" med tranebærkapsler skylt ned med appelsinjuice med en gang du merker symptomene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.