Gjest LilleDukke Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 i forbindelse med sosialangst? er det etter en lang periode hvor jeg ikke har forbedring eller er det noe behandleren ser kjapt om jeg trenger? 0 Siter
Hei31 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Hei! Det er nok forskjellige grunner til å bli tilbudt gruppeterapi. I mitt tilfelle er det blant annet pga sosialangst. Psykologen mener at jeg sannsynligvis har unnvikende og avhengig pf, (skal utredes bedre) så det er vel for at jeg skal prøve å lære meg å hevde meg mer i sosiale sammenhenger, stole mer på meg selv, lære å omgåes andre, osv, osv. osv 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Hei! Det er nok forskjellige grunner til å bli tilbudt gruppeterapi. I mitt tilfelle er det blant annet pga sosialangst. Psykologen mener at jeg sannsynligvis har unnvikende og avhengig pf, (skal utredes bedre) så det er vel for at jeg skal prøve å lære meg å hevde meg mer i sosiale sammenhenger, stole mer på meg selv, lære å omgåes andre, osv, osv. osv Du kan sikkert gjøre det samtidig for den sakens skyld. 0 Siter
Gjest Lamictal Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Det finnes mange forskjellige terapigrupper, her har de for angst, depresjonsmestring, spiseforstyrrelser, bevegelsesgruppe, barn av narkomane/alkoholikere, seksueltmisbrukte og et par andre. Det finnes noe for alle med andre ord. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.