Gå til innhold

Bokstavfar...

Anbefalte innlegg

Gjest puuh...!

Mine barn far, han har også adhd, har når flyttet ut fra sin kjære og er faktisk helt uten tak over hodet. Han har brukt opp alle venner, så han vurderer bilen som overnattingssted. Men jeg vet ikke, for vi snakker ikke ofte sammen.

Imidlertid sier barna at om far ikke har sted å bo, vil de flytte ham inn på sitt eget rom. Jeg er i utgangspunktet et snilt og gjestfritt menneske, men merker jeg mister pusten bare av å tenke på å ha ham over min dørstokk, der han enten vil kjøre sitt eget løp eller kritisere, eller sannsynligvis begge deler.

Jeg innser at denne gangen må barna velge mellom mor og far - for flytter han inn, må jeg av helsemessige årsaker flytte ut.

Hva ville dere ha gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228062-bokstavfar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mamma 24-7

Selv om det jo er pent av barna dine å tenke at de kan ha han på rommet sitt, så skjønner jeg gdt at det kan bli i meste laget for hva du kan takle. Det er vel en grunn til at dere ikke bor sammen.

Jeg tror du må bestemme at han kan ikke bo hos dere, selv om barna gjerne vil. Han er en voksen mann, og må klare å skaffe seg husvære uten sine barns hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228062-bokstavfar/#findComment-1719823
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...