Gjest GA Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Nesten-7-åringen har vært syk siden i går morges, feber og stygg hoste. I kveld var den oppe i litt over 40. Når bør sånt sjekkes av lege? Er det fremdeles 3 dager som gjelder? Han har grei allmenntillstand, men er litt slapp og sier det svir i øynene. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Svie i øynene er pga høy feber,mange blir lyssky da. 0 Siter
Gunnar Oftedal, barnelege Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg synes 3 dager er en grei regel, dersom gutten ikke virker veldig syk, med nedsatt allmenntilstand. Som regel varer den akutte fasten i 2-3 dager, så roer det seg. Rekonvalesensen kan ta mange dager. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg synes 3 dager er en grei regel, dersom gutten ikke virker veldig syk, med nedsatt allmenntilstand. Som regel varer den akutte fasten i 2-3 dager, så roer det seg. Rekonvalesensen kan ta mange dager. Takk for svar, da ser vi an til i morgen kveld. Akkurat nå er han mest deppa over at han ikke får gått på skolen. (-men jeg trodde da ikke jeg ba om svar fra legen?!) 0 Siter
bb71 Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Takk for svar, da ser vi an til i morgen kveld. Akkurat nå er han mest deppa over at han ikke får gått på skolen. (-men jeg trodde da ikke jeg ba om svar fra legen?!) Jeg fikk et gratissvar her om dagen jeg også, så det er vel litt ekstraservice ute og går her for tiden! 0 Siter
PieLill Skrevet 25. april 2006 Skrevet 25. april 2006 Jeg går til lege når jeg føler at her strekker ikke vettet mitt til lengre. Og støtter meg for øvrig til tredagersregler o.l. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.