Gjest jeg som vurderer å flytte til Norge Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hei! Hadde et innlegg her for en stund siden om at samboer og jeg er blitt enige om å gå fra hverandre. Vi bor i Tyskland (han er tysk) og barnet vårt er snart 2 år. Vi er enige om at det er best for meg at jeg flytter til Norge og bygger opp et nytt liv for meg og barnet der. Jeg ser for meg at de to sees 1-2 helger i måneden, og at vi bytter på å fly til hverandre. I tillegg kommer jo feriene. Jeg er lærer og vil ha nok av ferie. Er dette nok for at barnet skal få god kontakt med faren sin? Slik det er, og har vært hittil, ser hun pappa max en halvtime hver dag i ukedagene og i helgene. I helgene er det sjelden han orker gjøre så mye med oss siden han er sliten osv. Han er hjemme fra jobb ca kl 21 mandag til fredag og sa sover hun selvsagt. Hun viser ingen særlig tilknytning til faren, men jeg håper de kan få et godt forhold fremover, Noen kommentarer eller tips? Takk:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228152-er-dette-for-lite-samv%C3%A6r-med-far/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hm. Tror du på sikt, la oss si om 4 - 5 år, at barnet kommer til å se faren så ofte? Det er jo både langt og dyrt å reise... Bare noen tanker fra meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228152-er-dette-for-lite-samv%C3%A6r-med-far/#findComment-1720705 Del på andre sider Flere delingsvalg…