Gå til innhold

1 år siden tildeling :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for sist, det var kjempe koselig å hilse på dere og lillegutt. Vi hadde håpet vi skulle få tildeling i disse dager......Vi venter i spenning.

Så dere har ikke hørt noe heller??? Vi venter også i sinnsyk spenning, hadde trodd de skulle ringe snart... he he....

Du får gi lyd fra deg her når dere er i mål

Hilsen fra

Hei på dere! Ja er det ikke koselig???? Lillemor er blitt 2 år og er ei skjønn lita pia. Storebror skal begynne på skola! Neste gang vi kjører forbi skal vi prøve å komme innom hvis dere er hjemme...

Hei dere!!

Ja, nå er det leeenge siden vi møttes!

Vi er nå i gang med nr 2, og vi håper å kunne få komme tilbake til Los Pisingos.

Hils dine

Annonse

Takk for sist, det var kjempe koselig å hilse på dere og lillegutt. Vi hadde håpet vi skulle få tildeling i disse dager......Vi venter i spenning.

Hei, og takk for sist. Veldig trivelig at dere kom innom og smakte på "sugerør-kaka" vår.

Jeg har med meg mobilen overalt, og jeg venter og venter på glade nyheter fra dere. Hold ut...DET ER IKKE LENGE TIL NÅ:-)

Så fort tiden har gått. Tenk at dere alt er igang igjen. Bare si fra når dere vil med på Colombialisten igjen :-)

Ja, nå Colombiamamma, kan du sette oss på lista igjen. Vi holder på med barnevernet, og det er litt rart å være igang igjen....det er ikke så lenge siden sist :-)

Flott liste du har laga, interessant med statestikken!!

Colombiamamma

Ja, nå Colombiamamma, kan du sette oss på lista igjen. Vi holder på med barnevernet, og det er litt rart å være igang igjen....det er ikke så lenge siden sist :-)

Flott liste du har laga, interessant med statestikken!!

Vi er mange som har æren for den listen ;-)

Men jeg er enig med deg. Den er blitt en god ting å ha i ventetiden.

Skal føre det opp igjen.

Blir spennende å følge dere også i prosess nr. 2.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...