Gå til innhold

Redningsvest Trondheim sentrum - hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OBS i Kristiansand har tilbud på redningsvester fra Helly Hansen denne uka. Vet ikke om tilbudet gjelder for hele landet. Vi kjøpte en til minstemor i går, til 299 (15-20 kilo. Tror de koster 350 for 20-30 kilo. Vanligvis 100 kr mer for HH.

Pass på at du ikke kjøper fpr klumpete vester, men at de er myke og gode å ha på.

OBS i Kristiansand har tilbud på redningsvester fra Helly Hansen denne uka. Vet ikke om tilbudet gjelder for hele landet. Vi kjøpte en til minstemor i går, til 299 (15-20 kilo. Tror de koster 350 for 20-30 kilo. Vanligvis 100 kr mer for HH.

Pass på at du ikke kjøper fpr klumpete vester, men at de er myke og gode å ha på.

Obs! ligger desverre ikke akkurat i Trondheim sentrum. :o)

Er ikke kjent i Trondheim, men her i Oslo har XXL de beste prisene og det beste utvalget. Sparte hundrelapper på 2 redningsvester.

XXL ligger dessverre forholdsvis langt utenfor sentrum når man er avhengig av buss og ikke akkurat bor på den siden av byen. :o)

Annonse

Gjest sol etter regn

Du får tak i det i enhver sportsbutikk kan jeg tror jeg. Sjekket litt priser for deg (hadde ikke noe bedre fore), i ulike sportskjeder, bla. Intersport, XXL, G-sport og Biltema.

Det ligger fra rundt 180 og oppover på flytevester. De har ikke reim mellom bena (en fordel på små barn, da flyter ikke vesten "opp" i ansiktet, og har heller ikke nakkestøtte.

Redningsvester er noe dyrere, rundt 500.

Slike oppblåsbare vester (som en vest man har på seg), koster rundt 900-1000 kr, bortsett fra på Europris, der var det ca 500.. (Men lurer på om de bare har voksenstørrelse der).

Ut fra det jeg kunne finne ut på nettet hadde XXL det beste utvalget - og greie priser. Biltema hadde forresten redn.vest til 269.

Du får tak i det i enhver sportsbutikk kan jeg tror jeg. Sjekket litt priser for deg (hadde ikke noe bedre fore), i ulike sportskjeder, bla. Intersport, XXL, G-sport og Biltema.

Det ligger fra rundt 180 og oppover på flytevester. De har ikke reim mellom bena (en fordel på små barn, da flyter ikke vesten "opp" i ansiktet, og har heller ikke nakkestøtte.

Redningsvester er noe dyrere, rundt 500.

Slike oppblåsbare vester (som en vest man har på seg), koster rundt 900-1000 kr, bortsett fra på Europris, der var det ca 500.. (Men lurer på om de bare har voksenstørrelse der).

Ut fra det jeg kunne finne ut på nettet hadde XXL det beste utvalget - og greie priser. Biltema hadde forresten redn.vest til 269.

Det er rednignsvester det er snakk om ja. Ungene er 5 og 7 år gamle og ikke svømmedyktige så noe annet kommer ikke på tale.

Tusen takk for hjelpen! :o)

Og så var det et eller annet forbrukerprogram som hadde test på redningsvester i fjor.

Det var utrolig skremmende hvor dårlige enkelte var.

Prøv å søk deg frem til testen, den er verd å lese!

Lykke til!

Gjalt ikke det vestene for de aller minste barna? Mine er jo så store at de må ha vester fra 15-30 kg.

Og så var det et eller annet forbrukerprogram som hadde test på redningsvester i fjor.

Det var utrolig skremmende hvor dårlige enkelte var.

Prøv å søk deg frem til testen, den er verd å lese!

Lykke til!

Jeg fant testen og som jeg mente å huske hadde den kun 2 vester fra 15-30 kg og 6-7 vester 0-15 kg. Men det ser ut at det skal være safe å holde seg til Heldige Hansen i alle fall. Så får jeg ta en runde i morgen tidlig! :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...