Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må man bytte ut sand i sandkasser innimellom?

Vi skal på besøk til farmor og farfar, og poden på snaaaart 18 mndr elsker selvsagt å leke i sandkasse! Farmor og farfar har sandkasse, men farmor sier bekymret at : sanden har jo vært der siden vi flyttet inn (dvs fem-seks år, og hvem vet hvor lenge den har vært der før det) og den har aldri vært tildekket på noen som helst slags måte.

Hva tenker man om sånt da?

jeg må innrømme at jeg hadde bare satt han oppi der uten å tenke noe mer på det jeg.... jeg vet jo om kattebæsj og tiss og sånt selvsagt, og sandkassen vår her hjemme er dekket til, men det var da aldri noen som dekket til sandkassen eller skiftet ut sanda da vi var små og det ble da folk av oss også...?

Jeg vet ikke om jeg har hjerte til å nekte han å hoppe oppi....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228216-sanden-i-sandkassen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hos oss

Vi vet jo ikke hvilke sykdommer som vi eller nabobarna hadde, som skyldes kattebæsj i sandkassen (jfr at det ble forlk av oss)..

Jeg ville enten avtalt med besteforeldrene at sanden ble byttet ut nå, eller gitt blaffen og satt barnet oppi. Jeg ville ikke nektet ham å leke i sandkassen. Synes besteforeldrene at sanden burde skiftes, hadde jeg investert i en ny kasse med lokk, disse er rimelige og selges overalt (gjerne slik som lokket blir benker langs siden, de er greie).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228216-sanden-i-sandkassen/#findComment-1721658
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...