Gå til innhold

Baby liker ikke kjøre bil....

Anbefalte innlegg

Gjest p-truska

Hei!

Har nå fått verdens snilleste baby som snart blir fem måneder. Men hun hater å kjøre bil... Vårt forrige barn sovnet med en gang bilmotoren startet, men denne liker så absolutt ikke å kjøre bil. Det går greit en liten stund, men så begynner det. Gråter og gråter og gråter og ingenting hjelper. Har nytt sete, har sjekket stramminger og innstillinger og puter og alt som kan sjekkes for ubehageligheter, bilen er som regel aldri iskald og blir fort passe varm, har leker over henne som hun kan se på, får gitt hennes smokk, hun er tørr og mett, vi tar en pause men hun begynner på igjen med det samme vi kjører og vi har på en måte prøvd det meste tenkelige for å bedre situasjonen. Men det hjelper ikke!!!

Noen som har opplevd dette og som har funnet ut av det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228235-baby-liker-ikke-kj%C3%B8re-bil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun er bilsyk?

Vår jente begynte å kaste opp på bilturer da hun var 6 mndr, det var visst uvanlig, men det kan skje. Hun er nå 4 år, og må ha en god dose Postafen før hver biltur...

Sikker på at barnet må ha Postafen? Det finnes en mildere bilsykemedisin (noe med Max......... et eller annet). Den virker i ca 3 - 6 timer, mot Postafens 12 timer.

Kjøpes på apotektet.

Sikker på at barnet må ha Postafen? Det finnes en mildere bilsykemedisin (noe med Max......... et eller annet). Den virker i ca 3 - 6 timer, mot Postafens 12 timer.

Kjøpes på apotektet.

Nei, var ikke det jeg mente. Vi ga ikke babyen Postafen vi heller såvidt jeg husker, det jeg mente var at jentungen ble bilsjuk første gang da hun var 6 mndr, og at hun fremdeles blir det nå som hun er 4 år. (og NÅ tar hun Postafen)

- det var mulighet for bilsyke, ikke medisinering jeg mente å bidra med...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...