Gå til innhold

Natt nr. 2 i nattavvenningen

Anbefalte innlegg

Så har vi kommet oss gjennom enda en natt. Og det har gått veldig bra.

Han protesterte heftig på å legge seg, men roet seg da etter en stund. Brukte samme teknikk som på natta.

Så sov han til kl. var 03.22. Han survet litt til og fra til kl. 03.52. Da sovnet han, tror jeg, men våknet igjen kl. 04.10. Men da holdt det å gi litt vann og så smokken. Så sov han til kl. var 07!

Dette ser ut til å gå riktig så bra. Og han er så utrolig blid når han våkner! Det er bare koselig å stå opp til en slik solstråle.

Håper på enda mindre våkentid i natta som kommer.

Jeg er så glad jeg endelig fant motivasjonen til å gjøre dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228272-natt-nr-2-i-nattavvenningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misunner deg. Skulle ha vent av minstejenta med nattpupp, men har så langt ikke gidda. Det er så mye enklere å amme når hun våkner om natta, enn å streve med avvenning. Det gikk greit med førstemann, men nå ser det ut til å drøye med avvenninga ... Hun er snart 9 mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...