Fantom1365380824 Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg lurer på om man kan få problemer med førerkortet om man er plaget med angst og depresjon? Om man sliter såpass med depresjon at man sliter med å komme gjennom dagene og har angst for mye og kanskje til og med arbeisufør, men fungerer ellers helt normalt? Om man langt ifra trenger å "innlegges", men sliter med vonde tanker, grubling og "opp og ned" humør Man grubler på mye ser du 0 Siter
Gjest Dittohead Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det er jeg rimelig sikker på ikke har noe å si, da ville jeg mistet den 0 Siter
Gjest miniatyrita Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 hvis det man måtte svare på var om man hadde hatt en alvorlig sinnslidelse, så regnes ikke angst/depresjon som en alvorlig sinnslidelse. Det er schizofreni som regel, psykose, kanskje alvorlige former for bipolar lidelse. 0 Siter
maire Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Tror ikke du får andre problemer enn de som oppstår pga angsten og depresjonen i seg selv. Det vil si at du kanskje bruker lengre tid på å lære fordi du er ukonsentrert, og at du må holde ut mye ubehag pga angst kanskje? Selv brukte jeg 4 år, tre kjøreskoler og noen kjørelærere før jeg kom i mål for et par år siden. Jeg var da for det meste plaget av angst. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Du trenger bare å avlegge de nødvendige prøver. Består du disse, har du førerkort :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.