Gå til innhold

Er barnehagen deres ku-sikret?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars ku. Også den hysteriske dama mot slutten, da.

Ikke rart kua ble stressa med så mange livredde mannfolk som prøvde å få tak i henne.

Og barnehagen vår er ikke ku-sikret... Det har vært elg der, og rådyr går uten for gjerdet jevnlig. Reven har de sett, og grevlinger. Haren hopper forbi og fuglene bygger rede rett utenfor.

Herlig med barnehage i skogen!

Annonse

Får en vag følelse av at folk som er vant med går ville ledd seg krokete om de så opptrinnet.

Men jeg kan jo ta feil.

Så har i hvert fall barna fått en KUul dag i barnehagen.

mvh

Hehe, enig med deg. Den kua minte meg om alle de kyrne jeg vokste opp med. Når jeg klikka på linken så jeg for meg ei ku som sparka inn døra i barnehagen e.l. ;-)

Hehe, enig med deg. Den kua minte meg om alle de kyrne jeg vokste opp med. Når jeg klikka på linken så jeg for meg ei ku som sparka inn døra i barnehagen e.l. ;-)

Det burde være KUrant og holde KUstus på ei ku, uten at det hele skal KUliminere med KUltursjokk hos KUrøse KUjoner.

Den kua fikk det nok KUmmerlig etter at den hadde KUppet barnehagen.

mvh

Annonse

Da ville de blitt flate før de ble angrepet - da er det ikke min skyld...

Så du bryr deg altså ikke om ungene, bare om hvem som får skylden.

Men leter du nok i forskriftene skal du se at du egentlig var forpliktet til å både sørge for KU-gjerde i toppen av bakken og KU-stoppere titt og ofte nedover langs skråningen.

SKYLDIG!

mvh

Gjest Persille

Så du bryr deg altså ikke om ungene, bare om hvem som får skylden.

Men leter du nok i forskriftene skal du se at du egentlig var forpliktet til å både sørge for KU-gjerde i toppen av bakken og KU-stoppere titt og ofte nedover langs skråningen.

SKYLDIG!

mvh

Ungene? Skjønte ikke spørsmålet.. Skal jeg bry meg om dem også?!?

Uansett - nå bygger jeg nytt gjerde nederst, så da vil alt som triller ned bli samlet opp der. Enkelt for foreldrene også, da kan de bare rygge bilen inn der og laste inn det de vil ha...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...