Gjest Maliv Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hei! Sønnen min på 5 har cøliaki. Diagnosen ble stilt da han var 2. Han tok fort igjen vekstkurven sin på høyde etter omlegging av kosthold, men har aldri tatt igjen vekt. Nå faller han av på vektkurvene i forhold til lengdekurvene igjen. Utvidede prøver har ikke vist noe galt. Kostholdet er glutenfritt. Jeg vet at de selger nutridrikker på apoteket. Vil disse kunne hjelpe han å gå opp i vekt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg hadde tatt det opp med helsesøster og/eller legen. Det kan jo være at han spiser litt lite? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hei! Disse vektkurvene viser bare gjennomsnittet i befolkningen, og alle barn passer ikke inn. Hvis han ikke er direkte mager, og ellers en frisk og rask gutt hadde jeg tatt det med ro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.