Gå til innhold

5 år, cøliaki, lav vekt


Gjest Maliv

Anbefalte innlegg

Hei!

Sønnen min på 5 har cøliaki. Diagnosen ble stilt da han var 2. Han tok fort igjen vekstkurven sin på høyde etter omlegging av kosthold, men har aldri tatt igjen vekt. Nå faller han av på vektkurvene i forhold til lengdekurvene igjen. Utvidede prøver har ikke vist noe galt. Kostholdet er glutenfritt. Jeg vet at de selger nutridrikker på apoteket. Vil disse kunne hjelpe han å gå opp i vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei!

Disse vektkurvene viser bare gjennomsnittet i befolkningen, og alle barn passer ikke inn. Hvis han ikke er direkte mager, og ellers en frisk og rask gutt hadde jeg tatt det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...