Gå til innhold

Helseattest til BUFETAT

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jenni@je

Da vi var hos legen,betalte jeg 500 for begge våre lageattester, og da er HIV-test med i den summen. Den skal vi ta etter BUFDIR-godkjennelse...

Den som skal tas etter godkjenning fra bufetat er mer å gjøre med enn den som skal til bv.Hva betalte dere for den?

Legeattester til bufetat:

Jeg betalte 150,- hos min fastlege.

Mannen betalte 265,- hos sin fastlege, men legen hadde sagt at egentlig kostet det mer for en slik "spesiell" legeattest, men hun syns det ble for galt å ta mer enn 265,- (mannen husker ikke hvor mye han egentlig skulle betalt)

Annonse

Den som skal tas etter godkjenning fra bufetat er mer å gjøre med enn den som skal til bv.Hva betalte dere for den?

Jeg betalte ingenting, ingenting for den som ble sendt Bufetat og ingenting for den som ble sendt Kina.

"Gravide har gratis lege og da gjelder det sammen deg", sa legen.

Kanskje det kan være et tips for andre....?

Gjest venter tredjemann

Forrige gang hos den gamle fastlegen var det "gratis" - han ville ikke ta noe da det jo er gratis for gravide.

Vi har flyttet siden den gang, og måtte ut med noen hundrelapper (ca. 700)(Privat legesenter - orket ikke å vente på time.)

Hva består forskjellen i mellom de to legeattestene? Har levert til BV, men venter på godkjenning fra Bufetat nå, og må forhåpentligvis snart i gang med ny innsamlingsrunde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...