Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg håper det er en god norsklærer på skolen der.

Huff, det var faktisk litt stygt svart av deg, Gemini.

Er ikke alle som er like gode i rettskriving, enten de har høyere utdannelse eller ikke. Noen sliter virkelig med dette, andre skriver i vei og slurver. Det viktigste med språk er, tross alt, at en kan gjøre seg forstått.

Huff, det var faktisk litt stygt svart av deg, Gemini.

Er ikke alle som er like gode i rettskriving, enten de har høyere utdannelse eller ikke. Noen sliter virkelig med dette, andre skriver i vei og slurver. Det viktigste med språk er, tross alt, at en kan gjøre seg forstått.

Så du mener at sms-språk som d i stedet for det er sånt man ikke kan noe for?

I min verden er det stor forskjell på sms-språk og dysleksi.

Så du mener at sms-språk som d i stedet for det er sånt man ikke kan noe for?

I min verden er det stor forskjell på sms-språk og dysleksi.

Joda, er helt enig med deg at det er forskjell på smsspråk og dysleksi, også i min verden som pedagog.

Men hvorfor påpeke dette for Pus123 på en så sleivete, nesten ondskapsfull måte? Tror nok hun er oppegående nok til å vite forskjell på d og det uansett.

Jaja, hver sine utrykksmåter. Jeg holder meg vertfall for god til å påpeke hva andre trenger opplæring i og ikke.

Annonse

Joda, er helt enig med deg at det er forskjell på smsspråk og dysleksi, også i min verden som pedagog.

Men hvorfor påpeke dette for Pus123 på en så sleivete, nesten ondskapsfull måte? Tror nok hun er oppegående nok til å vite forskjell på d og det uansett.

Jaja, hver sine utrykksmåter. Jeg holder meg vertfall for god til å påpeke hva andre trenger opplæring i og ikke.

Og i en svært høy andel av mine svar så er jeg svært så hyggelig og hjelpsom, finner gjerne linker og fakta som folk gjerne kunne ha funnet sjøl, om de gadd å (lære seg å) søke litt på egenhånd. Men om jeg en svært sjelden gang slenger litt med leppa, så tar folk helt av. Jaja...

Og i en svært høy andel av mine svar så er jeg svært så hyggelig og hjelpsom, finner gjerne linker og fakta som folk gjerne kunne ha funnet sjøl, om de gadd å (lære seg å) søke litt på egenhånd. Men om jeg en svært sjelden gang slenger litt med leppa, så tar folk helt av. Jaja...

Du skal i det minste ha for at du skreiv under med nicket ditt da du slang med leppa! ;) Hehe

Hihi, du får slenge med leppa litt oftere ;o)

Folk er så utakknemlige, det er nesten morsomt :o)

Gemini:

Er veldig glad for din hjelpsomhet og velvilje her på DOL, ingen tvil om det.Syns bare at du var litt krass, det var alt!

Det jeg vil få frem er at det bør være plass til mennesker med ulike uttrykksmåter her på DOL.

Jaja, ønsker alle en god kveld videre !

Gjest dolivar

Gemini:

Er veldig glad for din hjelpsomhet og velvilje her på DOL, ingen tvil om det.Syns bare at du var litt krass, det var alt!

Det jeg vil få frem er at det bør være plass til mennesker med ulike uttrykksmåter her på DOL.

Jaja, ønsker alle en god kveld videre !

Gemini er krass en gang i måneden, sånn er det med den saken;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...