Gå til innhold

Fortvilt situasjon å ikke vite hva som feiler gutten vår.

Anbefalte innlegg

Gjest skummelt dette

Har så vondt av gutten vår nå at jeg vet ikke hva vi bør gjøre.

som tidligere skrevet her så plages han med slapphet og blir grå/hvit i ansiktet sånn anfallsvis,han fryser og føler han har feber og det går rundt oppi hodet.

I dag har vi vært å tatt en rekke prøver av ham.

Han er frisk og pigg imellom anfallene og kan både løpe,hoppe ,sprette osv.

I kveld orket han bare 15 minutters økter med lek m.m før han måtte hvile.

Dette er egentlig et aktivt barn så det er tydelig at noe er galt.

I morgen tenkte jeg å dra en tur på jobben ca 2 timer å er da nødt til å ha han hjemme alene eller at han går på skolen.

Er så usikker på om det er riktig av meg å la han være hjemme fra skolen når han innimellom kan være "villmann" ute foran kameratene sine?

Hva hadde du gjort?

Det er bra det blir langhelg nå snart.

Det jeg synes mest om akkurat nå er å få gutten inn på sykehus til observasjon og kanskje fått målt blodtrykk under et anfall.

Mannen er selvfølgelig i jobbreise for tiden så jeg er ganske alene nå om å ta avgjørelser her.

Rart det ikke finnes noen rask forklaring på hva dette er for noe? mystisk og det gjør meg urolig.

Ikke greit når barn er syke.

Hjertesukk..

Fortsetter under...

Gjest skummelt dette

Få ham i alle fall undersøkt for hjertefeil! Ikke gi dere før en (barne)kardiolog har sett på ham.

Han har tatt ekg i dag å den var helt fin. han tok også hjerte test hos kardiolog for et halv år siden pga sammen årsak. ingen ting å finne der heller så hjertet er nok friskt heldigvis.

Han har også vært på eeg (hode) å ingenting funnet.

Han har tatt ekg i dag å den var helt fin. han tok også hjerte test hos kardiolog for et halv år siden pga sammen årsak. ingen ting å finne der heller så hjertet er nok friskt heldigvis.

Han har også vært på eeg (hode) å ingenting funnet.

Hei.

Har vært borti foreldre som har hatt andre problemer med barna sine, som de ikke helt finner ut av, fordi problemene kommer "anfallsvis"... De fikk laget en avtale med barne avdelingen på sykehuset, slik at de kunne ringe direkte dit da barne fikk sånne "anfalleperioder"... Dette kunne kanskje vært noe for dere oxo. Siden de ikke har funnet noe på prøver. Det er kanskje lettere for sykehuspersonalet å leite da de ser gutten din i den aktuelle situasjonen.. Å da lettere knytte det opp i mot noe??

Ellers vil jeg si at jeg forstår frustrasjonen og redselen din godt. Aldri koe godt å se barna sine dårlige, å i allefall ikke når man ikke veit hva man skal gjøre for at de skal bli bra!

Klem

Annonse

Gjest skummelt dette

Jeg vil bare ønske dere lykke til! Håper dere finner ut av det - fort!

Takker!

Ja vi håper de finner ut noe,nesten bedre at de finner noe enn at de ikke finner noe.

Skal til flere kontroller til uka.

Gjest skummelt dette

Trøsteklem til deg. Skulle ønske jeg hadde noe mere.

Klart han kan være hjemme fra skolen om du synes det er best for ham. Samme hvor villmann han kan være med kammeratene.

mvh

Tusen takk for klemmen!

var litt hjemme alene i dag å det gikk bra det.

Gjest skummelt dette

Hei.

Har vært borti foreldre som har hatt andre problemer med barna sine, som de ikke helt finner ut av, fordi problemene kommer "anfallsvis"... De fikk laget en avtale med barne avdelingen på sykehuset, slik at de kunne ringe direkte dit da barne fikk sånne "anfalleperioder"... Dette kunne kanskje vært noe for dere oxo. Siden de ikke har funnet noe på prøver. Det er kanskje lettere for sykehuspersonalet å leite da de ser gutten din i den aktuelle situasjonen.. Å da lettere knytte det opp i mot noe??

Ellers vil jeg si at jeg forstår frustrasjonen og redselen din godt. Aldri koe godt å se barna sine dårlige, å i allefall ikke når man ikke veit hva man skal gjøre for at de skal bli bra!

Klem

Legen har vært i kontakt med lege på sykehuset i dag å vi ble alle enige om å la gutten få være hjemme i lang helga for det kommer ikke til å bli noen undersøkelser likevel i helga.

Til uka skal han undersøkes bedre og vi får svar på blodprøvene.

Annonse

Gjest skummelt dette

Ønsker dere lykke til, og håper dere raskt finner ut hva dette kan være.

Godta aldri en forklaring du føler du ikke kan slå deg til ro med, og om du føler at du maser, så slå dette fra deg.

Igjen, lykke til!

Tusen takk!

Legen har sagt at han skal til bunns i dette nå så får vi håpe han holder ord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...