quik Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hei, jeg har vært plaget med stiv nakke og skuldre siden en prolaps i nakken for 10 år siden. De siste årene har jeg også fått et slags gyngende syn, vanskelig for å stabilisere, når jeg gjør noe fysisk. I tillegg får jeg veldig store blodårer ved tinningene når jeg trener, men også dager da jeg er helt i ro. Jeg blir også veldig trøtt i øynene og sliten i hodet etter fysisk aktivitet. Jeg er vant til å leve med dette og det går opp og ned, men i det siste så har dette med store blodårer i hodet kommet hyppigere og større. Jeg har de ved tinningene flere dager etter aktivitet og også dager da jeg er helt i ro. Noen ganger på venstre side og andre dager på høyre og noen ganger begge sider. Jeg har ikke noe smerter i hodet. Hva kommer dette av og er det noe å bekymre seg for? Jeg går til fysioterapeut periodevis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Dette bør helt klart vurderes av legespesialist i neurologi. Viktig å få vurdert om dine plager henger sammen med den tidligere nakkeskaden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.