Gå til innhold

Stiv nakke og store blodårer


quik

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vært plaget med stiv nakke og skuldre siden en prolaps i nakken for 10 år siden. De siste årene har jeg også fått et slags gyngende syn, vanskelig for å stabilisere, når jeg gjør noe fysisk. I tillegg får jeg veldig store blodårer ved tinningene når jeg trener, men også dager da jeg er helt i ro. Jeg blir også veldig trøtt i øynene og sliten i hodet etter fysisk aktivitet. Jeg er vant til å leve med dette og det går opp og ned, men i det siste så har dette med store blodårer i hodet kommet hyppigere og større. Jeg har de ved tinningene flere dager etter aktivitet og også dager da jeg er helt i ro. Noen ganger på venstre side og andre dager på høyre og noen ganger begge sider. Jeg har ikke noe smerter i hodet. Hva kommer dette av og er det noe å bekymre seg for? Jeg går til fysioterapeut periodevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Dette bør helt klart vurderes av legespesialist i neurologi. Viktig å få vurdert om dine plager henger sammen med den tidligere nakkeskaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...