Gå til innhold

Avslag på barnehageplass

Anbefalte innlegg

Gjest blomsterløk

Vi har hatt plass i kommunal barnehage til gutten vår i 3 år.

I år så søkte vi overflytting til en barnehage som ligger litt nærmere her vi bor.

I dag kom avslaget på plass.

Men det jeg reagerer på er svarbrevet vi har fått fra kommunen. Der står det 'har ikke fått plass i kommunens barnehager fra barnehageårets start i august 2006'.

Dette kan vel ikke bety at vi ikke har plass i barnehagen han går i nå, vi kan ikke ha mistet den plassen fordi vi søkte overflytting??

Det står vel dette i brevet fordi det er et standard svar de sender ut til alle som får avslag?

Blei i grunn litt urolig her, men vi har jo ikke sagt opp plassen vi har nå?

Gi meg noen beroligende ord er dere snille!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228516-avslag-p%C3%A5-barnehageplass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blomsterløk

Beroligende ord: dette _må_ være en klønete formulering.

Takk for svar!

Ja, det må være en klønete formulering.

Er vel et standard brev de bruker å sende ut til alle, enten de har søkt og ikke har plass fra før, og de som søker overflytting.

Gjest blomsterløk

Det betyr at du ikke har fått plass noen av de stedene du har søkt - det betyr ikke at du har blitt sagt opp der dere har plass :)

Tusen takk for svar.

Godt å høre at jeg kan slappe av. Fikk nesten hetta med en gang jeg leste brevet.

Takk igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...