Gjest blomsterløk Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Vi har hatt plass i kommunal barnehage til gutten vår i 3 år. I år så søkte vi overflytting til en barnehage som ligger litt nærmere her vi bor. I dag kom avslaget på plass. Men det jeg reagerer på er svarbrevet vi har fått fra kommunen. Der står det 'har ikke fått plass i kommunens barnehager fra barnehageårets start i august 2006'. Dette kan vel ikke bety at vi ikke har plass i barnehagen han går i nå, vi kan ikke ha mistet den plassen fordi vi søkte overflytting?? Det står vel dette i brevet fordi det er et standard svar de sender ut til alle som får avslag? Blei i grunn litt urolig her, men vi har jo ikke sagt opp plassen vi har nå? Gi meg noen beroligende ord er dere snille! 0 Siter
Lisabeth Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Beroligende ord: dette _må_ være en klønete formulering. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Det betyr at du ikke har fått plass noen av de stedene du har søkt - det betyr ikke at du har blitt sagt opp der dere har plass 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Beroligende ord: dette _må_ være en klønete formulering. Takk for svar! Ja, det må være en klønete formulering. Er vel et standard brev de bruker å sende ut til alle, enten de har søkt og ikke har plass fra før, og de som søker overflytting. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Det betyr at du ikke har fått plass noen av de stedene du har søkt - det betyr ikke at du har blitt sagt opp der dere har plass Tusen takk for svar. Godt å høre at jeg kan slappe av. Fikk nesten hetta med en gang jeg leste brevet. Takk igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.