gunter Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Hei alle angstfyllte og deprimerte venner Det finnes håp, har en kjempefin dag idag, solen skinner og jeg er i storform. Ønsker dere også en kjempebra dag!!! Og husk alle dere som er langt der nede, innimellom kommer noen dager som gjør livet verdt å leve )) 0 Siter
canticle Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 jaja. solen skinner osv. å være manisk er også et begrep. jeg foretrekker ro og harmoni jeg. Kose deg i dag gunter :-) 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Hei tilbake! Det var oppmuntrenes,å vite at det kommer slike dager en gang. Ha en fin helg..=) 0 Siter
gunter Skrevet 30. april 2006 Forfatter Skrevet 30. april 2006 jaja. solen skinner osv. å være manisk er også et begrep. jeg foretrekker ro og harmoni jeg. Kose deg i dag gunter :-) Er langt fra manisk, trenger ikke være det for å ha noen bra dager eller? Blir bare så glad når jeg kjenner at ting fungerer om det så bare er for en dag. So don`t worry, be happy ) 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Kjære gunter. Det er så oppmuntrende å lese at dere har gode dager, du og mbo i dag:o) Og sikkert flere. Jeg vet dere har vært der nede, og det gir håp for meg også. Takk for entusiasmen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.