canticle Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 dette er neppe stedet, hvor jeg kan pøse ut mine tanker.jeg ser skyene og asfalten. men likevel. dagene mine fosser forbi. Dette er kanskje alt. det kommer ikke noe mere.men likevel, slektene før min tid, nynner. og jeg, jeg gir meg aldri. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Ja, slik kan det føles; dager som fosser forbi mens man selv står stille. Men det finnes noe annet, det finnes en vei ut av den hengemyren du befinner deg i. Hold fast i de og det som tidligere betydde noe for deg og forsøk å komme tilbake til livet. 0 Siter
canticle Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Ja, slik kan det føles; dager som fosser forbi mens man selv står stille. Men det finnes noe annet, det finnes en vei ut av den hengemyren du befinner deg i. Hold fast i de og det som tidligere betydde noe for deg og forsøk å komme tilbake til livet. flott. når jeg skriver her, smelter sjelen min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.