Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni

Her kan du få kritikk for hva som helst. :o) Husker en gang jeg fortalte at Snuppa (dengang 19-20 mnd) ikke fikk is som belønning etter en legetime. Flere her inne syntes visst jeg var hjerterå... Det var ikke en spesielt traumatisk legetime på noen måte.

Ikke si det til noen, men da jeg var liten år fikk jeg en gang et Donald-blad som belønning for å ha vært flink til å ta blodprøve. Makan til upedagogisk lesemateriell, da gitt! :o

Fortsetter under...

Gjest Debra irl

Her kan du få kritikk for hva som helst. :o) Husker en gang jeg fortalte at Snuppa (dengang 19-20 mnd) ikke fikk is som belønning etter en legetime. Flere her inne syntes visst jeg var hjerterå... Det var ikke en spesielt traumatisk legetime på noen måte.

Fikk hun ikke is??? nei og nei så grusomt! Jeg prøver å bruke belønning, spesielt klistremerkeskjema så lite som mulig siden jeg ikke er noen fan av det. Men det som er, er at jeg ser at det virker. Men som sagt, bare en gang før, når noe er spesielt viktig. Det har noe med selvfølelsen hennes som jeg _mistenker_ kan bli et problem. Men vi får se. Tar ikke sorgene på forskudd.

Ellers så ser jeg jo at jeg kjøper meg litt ro og fred i blant. Som f.eks på turene til Vestlandet lover at dersom de holder fred i baksetet til vi kommer helt til neste bensinstasjon skal de få et blad hver etc. Men det har jeg aldri turt å fortelle på dol før.

Fikk hun ikke is??? nei og nei så grusomt! Jeg prøver å bruke belønning, spesielt klistremerkeskjema så lite som mulig siden jeg ikke er noen fan av det. Men det som er, er at jeg ser at det virker. Men som sagt, bare en gang før, når noe er spesielt viktig. Det har noe med selvfølelsen hennes som jeg _mistenker_ kan bli et problem. Men vi får se. Tar ikke sorgene på forskudd.

Ellers så ser jeg jo at jeg kjøper meg litt ro og fred i blant. Som f.eks på turene til Vestlandet lover at dersom de holder fred i baksetet til vi kommer helt til neste bensinstasjon skal de få et blad hver etc. Men det har jeg aldri turt å fortelle på dol før.

Begge ungene brukte klistremerkeskjema ved bleieslutt, men ikke på noe annet.

Belønning i den formen du sier - "om dere er greie nå så vanker det et blad når vi kommer frem" er helt greit synes jeg, særlig om det er snakk om lange bilturer og unger som hater å kjøre bil. Bruker jo slike innimellom, men egentlig ikke så ofte tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...