Gå til innhold

Colorline sin pakketur til Legoland

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12

Noen som har prøvd det?

Vi har ikke hatt anledning til og ta guttungen med på noe særlig ferie før nå, så dette er vi ganske grønne på :o)

Han fyller 5 snart, og da passer vel kanskje legoland.

Har dere vært der? Hvordan reiste dere?

Er det langt fra kaien der båten legger til og til selve legoland?

Takker og bukker om dere vil dele deres erfaringer :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228763-colorline-sin-pakketur-til-legoland/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bestillt en slik pakketur nå til sommeren. Reiser fra Oslo til Frederikshavn. Derfra tar det tre timer å kjøre til Billund (legoland). Vi skal ha 4 netter på dette anlegget: http://www.danparcs.dk/sw202.asp , som ligger to timers kjøring fra Frederikshavn og 1 time da fra Billund. Det ser veldig flott ut med badeland og masse andre aktiviteter. (bestillte alt via color line sine sider)

Junior er nå 6 år, og det kommer til å være helt topp for ham. Vi var der for 2 år siden også, og da storkoste han seg. Nå er det enda flere ting han kommer til å ville prøve på, så det blir spennende tror jeg.

Så jeg vil anbefale dere en slik tur. Synes vi fikk det billig også med båttur (med lugar ene veien), 4 overnatting og inngang på legoland til knapt 4000 for 3 stk.

Gjest Shira12

Vi har bestillt en slik pakketur nå til sommeren. Reiser fra Oslo til Frederikshavn. Derfra tar det tre timer å kjøre til Billund (legoland). Vi skal ha 4 netter på dette anlegget: http://www.danparcs.dk/sw202.asp , som ligger to timers kjøring fra Frederikshavn og 1 time da fra Billund. Det ser veldig flott ut med badeland og masse andre aktiviteter. (bestillte alt via color line sine sider)

Junior er nå 6 år, og det kommer til å være helt topp for ham. Vi var der for 2 år siden også, og da storkoste han seg. Nå er det enda flere ting han kommer til å ville prøve på, så det blir spennende tror jeg.

Så jeg vil anbefale dere en slik tur. Synes vi fikk det billig også med båttur (med lugar ene veien), 4 overnatting og inngang på legoland til knapt 4000 for 3 stk.

Hørtes jo supert ut :o)

Er det feriehus dere skal overnatte i da?

Gjest Shira12

Ja, eller noen leiligheter tror jeg det skulle være.

Hvis du søker på turer på color line så søk på legolandpakke og stedet heter DanParcs Søhøjlandet.

God tur:-)

Takker :o)

Skal se litt på det, ting er ikke helt bestemt enda, men jeg har veldig lyst og reise!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...