Gjest slemmemamma Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Tusen takk for alle svar på tråden: "Hjelp - er barnet vårt alkoholskadd?". Jeg er overveldet og rørt av all støtte, omsorg og gode råd vi har fått. Jeg skal gjøre mitt aller beste for at ungen vår og vi foreldre skal få den hjelpen vi trenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chaguala Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det at du innrømmer for deg selv at dere har problemer er det første steget på veien. Vil bare tipse om at adopsjonsforeningene har kurrator-tjeneste som kan hjelpe dere fram i jungelen av tilbud. Lykke til, håper dere får den hjelpen dere trenger :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fasett Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hei! Jeg så ikke ditt første innlegg før nettopp, og jeg bare MÅ svare! Din historie er som en gjenfortelling av vår, og her kom det en FAS-diagnose, etter hardt press fra meg, da barnet var 6 år. Det er UTROLIG viktig å få rett diagnose, så dere MÅ bare stå på. Meld dere inn i FAS Norge-gruppen på nettet, der treffer dere andre familier som har barn med FAS, eller som er sikre på at barnet har det men mangler diagnosen. Du får kontakt med gruppen via e-mail [email protected] Det er jeg som har startet gruppen, og jeg er også kontaktperson for den svenske fasforeningen. Kan gi deg masse informasjon om du ønsker det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slemmemamma Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei! Jeg så ikke ditt første innlegg før nettopp, og jeg bare MÅ svare! Din historie er som en gjenfortelling av vår, og her kom det en FAS-diagnose, etter hardt press fra meg, da barnet var 6 år. Det er UTROLIG viktig å få rett diagnose, så dere MÅ bare stå på. Meld dere inn i FAS Norge-gruppen på nettet, der treffer dere andre familier som har barn med FAS, eller som er sikre på at barnet har det men mangler diagnosen. Du får kontakt med gruppen via e-mail [email protected] Det er jeg som har startet gruppen, og jeg er også kontaktperson for den svenske fasforeningen. Kan gi deg masse informasjon om du ønsker det. Har vært bortreist noen dager.Vil gjerne ha informasjon om FAS, du kan sende det til:[email protected]. Tar i mot all hjelp vi kan få. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apelsin Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det at du innrømmer for deg selv at dere har problemer er det første steget på veien. Vil bare tipse om at adopsjonsforeningene har kurrator-tjeneste som kan hjelpe dere fram i jungelen av tilbud. Lykke til, håper dere får den hjelpen dere trenger :-) Du kan spøre på bokstavbarn. Anonym. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.