Gå til innhold

Er barnet vårt alkoholskadd - tusen takk...

Gjest slemmemamma

Anbefalte innlegg

Gjest slemmemamma

Tusen takk for alle svar på tråden: "Hjelp - er barnet vårt alkoholskadd?". Jeg er overveldet og rørt av all støtte, omsorg og gode råd vi har fått. Jeg skal gjøre mitt aller beste for at ungen vår og vi foreldre skal få den hjelpen vi trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chaguala

Det at du innrømmer for deg selv at dere har problemer er det første steget på veien.

Vil bare tipse om at adopsjonsforeningene har kurrator-tjeneste som kan hjelpe dere fram i jungelen av tilbud.

Lykke til, håper dere får den hjelpen dere trenger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasett

Hei! Jeg så ikke ditt første innlegg før nettopp, og jeg bare MÅ svare! Din historie er som en gjenfortelling av vår, og her kom det en FAS-diagnose, etter hardt press fra meg, da barnet var 6 år. Det er UTROLIG viktig å få rett diagnose, så dere MÅ bare stå på.

Meld dere inn i FAS Norge-gruppen på nettet, der treffer dere andre familier som har barn med FAS, eller som er sikre på at barnet har det men mangler diagnosen. Du får kontakt med gruppen via e-mail [email protected]

Det er jeg som har startet gruppen, og jeg er også kontaktperson for den svenske fasforeningen. Kan gi deg masse informasjon om du ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slemmemamma

Hei! Jeg så ikke ditt første innlegg før nettopp, og jeg bare MÅ svare! Din historie er som en gjenfortelling av vår, og her kom det en FAS-diagnose, etter hardt press fra meg, da barnet var 6 år. Det er UTROLIG viktig å få rett diagnose, så dere MÅ bare stå på.

Meld dere inn i FAS Norge-gruppen på nettet, der treffer dere andre familier som har barn med FAS, eller som er sikre på at barnet har det men mangler diagnosen. Du får kontakt med gruppen via e-mail [email protected]

Det er jeg som har startet gruppen, og jeg er også kontaktperson for den svenske fasforeningen. Kan gi deg masse informasjon om du ønsker det.

Har vært bortreist noen dager.Vil gjerne ha informasjon om FAS, du kan sende det til:[email protected]. Tar i mot all hjelp vi kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...
Gjest apelsin

Det at du innrømmer for deg selv at dere har problemer er det første steget på veien.

Vil bare tipse om at adopsjonsforeningene har kurrator-tjeneste som kan hjelpe dere fram i jungelen av tilbud.

Lykke til, håper dere får den hjelpen dere trenger :-)

Du kan spøre på bokstavbarn.

Anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...