dame 25 år Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Har lest flere plasser at de som lider av tvangslidelse skjelden får bivirkninger av ssri.Stemmer dette? 0 Siter
Gjest case sensitive Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 kan bare svare for megselv at jeg har hatt veldig få bivirkninger av de. Eneste jeg kommer på er sen sædavgang. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Ja, det stemmer. Mest bivirkninger får de engstelige. De feiltolker en hver impuls fra kroppen som en katastrofe. I mellomposisjon er de deprimerte. De med OCD får så godt som aldri bivirkninger. I min tid i poliklinikken ga jeg Seroxat i økende doser opp til 80 mg på to uker. Husker ikke en eneste som hadde bivirkninger. 0 Siter
Dory Skrevet 2. mai 2006 Skrevet 2. mai 2006 Jeg har heller ikke noen store bivirkninger. Har hatt ganske høye doser, uten noen problem:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.