Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Skrev et innlegg for en stund siden om akkurat det samme.

Min datter (snart 7) har også luktet svette, men nå som hun har begynt å drikke mer, lukter det nesten ikke. Joda, hun hopper og spretter like mye som før, er like aktiv også. men jeg er også blitt flinkere til å lufte på soverommet, byttet dyne.

Ja jeg var til og med hos legen for å avkrefte for tidlig pubertet. "hønemor" neida he he:-)

Lykke til uansett hva du gjør!

Hilsen

Hei.

Skrev et innlegg for en stund siden om akkurat det samme.

Min datter (snart 7) har også luktet svette, men nå som hun har begynt å drikke mer, lukter det nesten ikke. Joda, hun hopper og spretter like mye som før, er like aktiv også. men jeg er også blitt flinkere til å lufte på soverommet, byttet dyne.

Ja jeg var til og med hos legen for å avkrefte for tidlig pubertet. "hønemor" neida he he:-)

Lykke til uansett hva du gjør!

Hilsen

Takk for tips om drikke! Ho er absolutt ikke blandt de som drikker mest..

Var/er litt redd for tidlig pubertet da hun også har hatt litt utflod, tendens til kviser/nupper og også er veldig høy for alderen.

Hei

Vår gjør også det, vi har vært gjennom HELE programmet (blodprøver, røntgen av hånden+++). Ikke noe anderledes, og hun kommer til å bli høy og vakker sier legen ;o)

Vår tulle vasker seg/dusjer hver morgen og bruker en veldig mild deodorant. Vi har snakket mye om at det er viktig å vaske seg hver dag.

Lykke til!

Hilsen

Hei

Vår gjør også det, vi har vært gjennom HELE programmet (blodprøver, røntgen av hånden+++). Ikke noe anderledes, og hun kommer til å bli høy og vakker sier legen ;o)

Vår tulle vasker seg/dusjer hver morgen og bruker en veldig mild deodorant. Vi har snakket mye om at det er viktig å vaske seg hver dag.

Lykke til!

Hilsen

Hei!

Vi har bare tatt blodprøver i første omgang. Men vil du anbefale at hun blir henvist til røntgen også?

Vi snakker også om at det er viktig og vaske seg hver dag for å unngå at det lukter. Men som sagt etter at hun begynte å drikke mer, så lukter jeg det ikke så ofte lengre.

hun er også en veldig varm person!!!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...