Gjest lokkan Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 ........bare lurer jeg, siden den hindrer en persons muligheter. 0 Siter
Gjest vk2 sosialkunnskap Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 ja, depresjon og angst og andre psykiske lidelser kan gå under funksjonshemninger om det er en varig tilstand. Vi deler funksjonshemninger inn i to hovedtyper, den ene er Fysiske funksjonshemninger: bevegelseshemninger, synshemninger, hørselshemninger og alvorlige kroniske somatiske lidelser. Og Psykiske funksjonshemninger: psykiske utviklingshemning og psykiske lidelser. Men for å regnes som en funksjonshemning må tilstanden også være varig. Det er kanskje forhåpentligvis depresjon og angst ikke... hos de fleste. Kanskje tenker de mer på schizofreni. Fra eksamen nå i sosialkunnskap hå hå... Nå minnet du meg på at jeg må gå på biblioteket å lese, thank you. 0 Siter
Gjest lokkan Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 ja, depresjon og angst og andre psykiske lidelser kan gå under funksjonshemninger om det er en varig tilstand. Vi deler funksjonshemninger inn i to hovedtyper, den ene er Fysiske funksjonshemninger: bevegelseshemninger, synshemninger, hørselshemninger og alvorlige kroniske somatiske lidelser. Og Psykiske funksjonshemninger: psykiske utviklingshemning og psykiske lidelser. Men for å regnes som en funksjonshemning må tilstanden også være varig. Det er kanskje forhåpentligvis depresjon og angst ikke... hos de fleste. Kanskje tenker de mer på schizofreni. Fra eksamen nå i sosialkunnskap hå hå... Nå minnet du meg på at jeg må gå på biblioteket å lese, thank you. Hei og takk for svar. Håper du kan svare meg hvor jeg finner litteratur på dette. Skal brukes til en oppgave. Fint at du kom deg på biblioteket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.