pirko Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Tidligere trente jeg bare løping på mosjonsnivå og løp 2000m på 07.30. Veide da 75kg Nå veier jeg 85 kg grunnet at jeg har lagt på meg mere muskler fordi jeg trener styrke i tillegg. Hva bør jeg nå løpe på nå for at det skal være på samme nivå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hehe, er det en eksamensoppgave i matematikk? Jeg har ikke noe svar, men synes det var veldig bra med 7.30 på 2 km selv om du er mann. Du har vel fått sterkere musklere å dra deg fram med nå, men mere å dra på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest staedtler Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 For at det skal være på samme nivå, må du løpe på 07.30... OK, skjønner sånn omtrent hva du mener, men det er et håpløst spørsmål å svare på. Sorry. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.