Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Petrine Eiffel

Vanskelig å se helt sikkert på dette bildet, men det ser ut som om begge selene er plassert oppe, altså magebeltet ikke er festet til sitteputa. Men når jeg studerer bildet, så sees det en skygge under armen hennes, så jeg er ikke sikker. Noe annet du tenker på?

Vanskelig å se helt sikkert på dette bildet, men det ser ut som om begge selene er plassert oppe, altså magebeltet ikke er festet til sitteputa. Men når jeg studerer bildet, så sees det en skygge under armen hennes, så jeg er ikke sikker. Noe annet du tenker på?

Jeg tenkte på plasseringen av beltet ja :-)

Jeg tenkte på plasseringen av beltet ja :-)

Nå skal det sies til hennes forsvar at hun holder på å feste setet da, at hun ikke er ferdig. :o)

Gjør ofte sånn selv jeg, synes det er enklere å feste selen sånn og så putte den under der etterpå.

Annonse

Den loven som siktes til blir sikkert godt mottatt av min 13 1/2 åring, han er 140 cm høy og må sitte i barnesete til han blir 15 år :)

Neida, han slipper hvis han er over 135 cm.

Min 9-åring er 143 høy så jeg har ikke tenkt å gå inn for noe sete. Tviler på at HMS er villig til å gi meg ett da

Den loven som siktes til blir sikkert godt mottatt av min 13 1/2 åring, han er 140 cm høy og må sitte i barnesete til han blir 15 år :)

Enn jeg da, som er 148 cm høy.

Det blir litt vanskelig å nå fram til ratt og pedaler fra baksetet, der jeg nå må sitte (vi har tross alt air bag foran)

:-)))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...