Gjest mbo Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 hei. Er det vanlig at man får problemer med hukommelsen når man går på AD Cipralex,husker dårlig datoer og andre ting,eller er det bare meg som begynner å bli gammel. 0 Siter
maire Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Depresjoner kan jo gjøre sitt med hukommelse. Det er ikke det som er problemet da? Har gått på 20 mg cipralex i godt over ett år og har ikke de samme vanskene med husken som du har, men kanskje er jeg bare heldig? 0 Siter
Dory Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har ikke dette på cipralex, men hadde det da jeg brukte Lamictal en periode... 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Depresjoner kan jo gjøre sitt med hukommelse. Det er ikke det som er problemet da? Har gått på 20 mg cipralex i godt over ett år og har ikke de samme vanskene med husken som du har, men kanskje er jeg bare heldig? Hei. Har vært så dårlig under nedtrapping av xanor og opptrapping av Cipralex samtidig så det er kanskje bare en overgang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.