Gå til innhold

"Jeg liker meg ikke i dette huset!"

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Dæven, så flink du er :-)

Her er vinduene vaska innvendig, men det syns ikke så lenge man ikke kan se ut av dem ;-) Gubben har ansvaret der, så jeg har gitt ham en frist til 17.mai. Tipper vi får reine vinduer seeeent på kvelden natt til 17.mai.....

"Dæven, så flink du er :-)"

Takk, det syns jeg også!

Fortsetter under...

Gjest sandex

Ja, var på gråten resten av kvelden. Gikk på trening, gikk rett opp på badet og la meg etterpå. Orket ikke sitte og småprate med henne da. I dag morges var hun i perlehumør!

Jeg ville sagt det til henne.. Ikke sikkert at hun skjønte hvor sårt det var... men da tenker hun seg kanskje om, og ikke sier slike ting oftere.

Gjest girasol

Svifermora mi sa til meg at ho var "bekymra for oss", for vi hadde det ikke ryddig og rent nok (i hennes øyne) på kjøkkenet og badet...

Tror dette er en "svigermor-greie". Vi blir aldri helt gode nok for hennes sønn og hans barn...

Jeg går fortsatt og tygger på hvordan jeg skal "takle" min svigermors "bekymring"...

Hilsen

Jeg er veldig glad i henne, og hun hjelper oss masse - men av og til mangler hun noen sosiale antenner og normal folkeskikk :-(

Nå er jeg enda mer sikker på at det må være samme dama!;-)

Jeg er også veldig glad i min svigermor, men av og til! :-( Av og til tar hun kaka så det forslår!

Annonse

Det er nok klokt det du skriver her! Jeg vet jo at hun liker oss og er glad i oss - og omvendt. Hun er bare så ekstremt ryddig av seg og vanvittig flink til å se hva som trengs å bli gjort - mens jeg (dessverre) har noen sterke rote-gener....

Var veldig lei meg i går kveld, men jeg er nok over det nå. Svigermor skulle ha minstejenta på to år hjemme i dag - og gledet seg veldig til å passe henne. Og hun lager middag til hele bunsjen :-)

Jeg syns uansett hun på en skvær måte bør få høre at slikt snakk ikke er akseptabelt.

Jo, det ble nok utløst av at hun kom inn på badet da guttungen lå i badekaret. Han hadde vrengt av seg tøyet og slengt det på golvet.

Og det ER et salig rot i skuffer og skap, men det er da tross alt VÅRT hus!

Så flink du har vært med vinduene :-)

Akkurat mens badingen pågår, tåler selv jeg at det slenger tøy på gulvet.

Men jeg forsøker å oppdra junior til at det ikke skal se for ille ut når han _forlater_ badet. Foreløpig preller disse formaningene stort sett av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...