Gå til innhold

FU: Er huset deres "strøkent" til en hver tid?

Anbefalte innlegg

Gjest sandex

Det hører til sjeldenheten at mitt hus er strøkent. Stue og kjøkken ser oftest bra ut..

Men på soverommet bugner det over av klær som jeg ikke får lagt på plass, og det er mildt sagt rotete på loftet...

Så ser jeg andre småbarnsforeldre som har strøkne hus hver gang jeg er innom.. Hvordan klarer dere det? - og som jeg håper.. er det andre som IKKE klarer det? :)

Fortsetter under...

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• yellow

17

• Gemini

7

• Lillemus

7

• Velouria

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest ryddedag

Nei, det er det ikke! De rydder kanskje før de får besøk? Får jeg uventet besøk stresser jeg fordi det ikke er helt ryddig og rent..... Men jeg har ikke tid til å holde det helt strøkent hver dag. En venninne har det helt perfekt hver dag, men så bruker hun all tid på husarbeid også da.

Annonse

Gjest efoll

huset mitt er bare (nesten) strøkent når jeg vet at jeg får besøk :)

Ellers er det rot overalt, og ganske møkkete også er jeg redd. vi tar noen skippertak innimellom, men ryddigheten varer aldri så lenge....

både jeg og gubben samt mine to barn er alle ganske rotete anlagt, desverre, og vi er også bedagelige. gidder liksom ikke, selv om vi alle liker det best ryddig. Jeg vurderer å anskaffe rengjøringshjelp, men vet ikke hvordan jeg går frem for å finne en vi kan stole på...

Slett ikke :-)

Det er et fullkommet kaos til tider - med leker overalt, tegnesaker på kjøkkenet, barnebøker over hele stuegulvet (veslas hobby for tida) - men hver kveld rydder vi i det værste rotet, så på kveldstid ser det ikke så aller værst ut, dersom man lukker øynene for hybelkaniner, da.

Annonse

Vasker du badet HVER DAG?

Vi griser jævlig hele gjengen og ungene har innimellom tannpasta og såpekrig tror jeg, for hver kveld må det vaskes, altså ikke gulvet hver dag, men doen, vaskene og speilene.

Kjøkkegulvet blir fullt av mat og smuler, derfor moppes det hver kveld. Stua ryddes for rot, leker, bøker og sånn stort sett hver kveld. Rommet dems ser ut som en slagmark og gangen er alltid full klær og sko i hytt og pine og kontoret er et kapitel for seg selv. Det kjipe er at man må innom der for å komme til doen, skulle gjerne kunne lukket døren dit.

Gjest girasol

Nei så langt derifra...

Vasker over kjøkkenbenken, komfyr, vegg o.l.på kjøkkenet hver dag, og smårydder litt i gang og stue. Vsker kjøkkengulvet ca.annenhver dag tenker jeg, og stua, gangen og badet kanskje to ganger i uka. Soverommene... vel, skippertak kanskje en gang i mnd??

;-)

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...