Gå til innhold

FU: Er huset deres "strøkent" til en hver tid?

Anbefalte innlegg

Jeg oxo egentlig....dvs...kunne ønske jeg kunne sittet i sofan og sett meg rundt i stua...og ikke brydd meg om at ting henger feil...eller at stearinlyset er halveis brendt opp osv.......men blir mere stressa av det, enn å ordne opp i det som irriterer meg:-)

...og fins det noe styggere enn halveis nedbrendte stearinlys....som ikke brenner da...??

Har du en Bree Vanderkamp i deg kanskje? :o)))

Fortsetter under...

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• yellow

17

• Gemini

7

• Lillemus

7

• Velouria

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest prust

Jeg oxo egentlig....dvs...kunne ønske jeg kunne sittet i sofan og sett meg rundt i stua...og ikke brydd meg om at ting henger feil...eller at stearinlyset er halveis brendt opp osv.......men blir mere stressa av det, enn å ordne opp i det som irriterer meg:-)

...og fins det noe styggere enn halveis nedbrendte stearinlys....som ikke brenner da...??

Har aldri tenkt over at det er stygt :-)

Har ei venninne som jobber veldig med de tingene der, og prøver å slappe av selv om ikke alt er strøkent. Og hun klarer det litt etter litt :-)

Jeg blir vant til det meste jeg, bare tingen ligger der lenge nok: Fotoapparatet oppå pianoet eller avisen på kjøkkenbenken, eller hårspenner som slenger på golvet osv...

Har aldri tenkt over at det er stygt :-)

Har ei venninne som jobber veldig med de tingene der, og prøver å slappe av selv om ikke alt er strøkent. Og hun klarer det litt etter litt :-)

Jeg blir vant til det meste jeg, bare tingen ligger der lenge nok: Fotoapparatet oppå pianoet eller avisen på kjøkkenbenken, eller hårspenner som slenger på golvet osv...

Hehe....ikke tenk over det da...for hvis det først begynner å irritere deg, så ser du det overalt...:-)

...er blitt en smule bedre jeg oxo....er ikke så lett å komme over alt med full jobb og to unger...men enkelte ting klarer jeg bare ikke å overse...:-p

Gjest Ulvinnen

Den er grei vøtt...:-)

Har ryddet og vasket endel hos venninder, mens de er ute å handler...*s*...utrolig hvor blide de blir når de kommer hjem til strøkent kjøkken og eplekake i ovnene...*kremt...det med eplekaka skjedde bare en gang da....og fordi jeg hadde lyst på noe godt*

*s*

Du høres ut til å være like fantastisk som svigermoren til prust! (Håper du ikke røyker)

Deg skulle jeg gjerne ha innlemmet i venninneflokken :-)

Annonse

jubalong70

Gjorde jeg så godt inntrykk med dette innlegget?

Se jeg skrev: I 2.etasje er det KUN min datters rom, som er strøkent til enhver tid:)

Her er det ikke noe som er strøkent noen gang, nesten. Jeg er et uforbederlig rotehue, og barna gjør det ikke bedre. Sukk...

Joda, det hender at stua ser sånn nogenlunde ut, men det er etter litt panikkrydding fordi vi får besøk.

Jeg trenger en tjener!

Gjest Ulvinnen

Vi kan sende henne på rundgang blant alle dol'erne kanskje? *Skrive seg på liste*

He he, jeg har skrevet liste og fordelt andre dolere før, så det skal nok gå bra!

Vi må bare sørge for å ikke la for mange bli med, så hun ikke sliter seg helt ut.

Annonse

Prust har hatt flere "verdens beste svigermor" innlegg:-)

Bortsett fra en uheldig kommentar fra svigermoren er hun visst god som gull!

Så det er ingen fare :-)

*puster letta ut*

...med tanke på at jeg som regel snakker før jeg tenker,,....så kan nok jeg oxo komme med en blemme eller fem når den tid kommer......

...får håpe det hjelper at jeg er jentemamma og ikke guttemamma.......tror mødrene til gutta er hakket værre enn oss andre..*s*

Gjest Ulvinnen

*puster letta ut*

...med tanke på at jeg som regel snakker før jeg tenker,,....så kan nok jeg oxo komme med en blemme eller fem når den tid kommer......

...får håpe det hjelper at jeg er jentemamma og ikke guttemamma.......tror mødrene til gutta er hakket værre enn oss andre..*s*

Ja, jeg tror det er mange flere jenter som klager over sin svigermor enn det gutter.

Hovedsammenligningen med prust's svigermor går på at svigermoren vasker vinduer, stryker klær og diverse mer husarbeid hos prust. Hun røyker, men ikke inne hos prust.

Ja, jeg tror det er mange flere jenter som klager over sin svigermor enn det gutter.

Hovedsammenligningen med prust's svigermor går på at svigermoren vasker vinduer, stryker klær og diverse mer husarbeid hos prust. Hun røyker, men ikke inne hos prust.

Åkei...:-)

Skulle gjerne hatt en som var "flink" til å ta grovarbeidet jeg...sånn at jeg bare kunne gått å plukket litt når jeg var alene...:-)...men hjelper jo ikke hvis det er vannrenner nedover de liksom nypussa vinduene da....:-p

*ønsker meg en som prust*

Gjest Ulvinnen

Åkei...:-)

Skulle gjerne hatt en som var "flink" til å ta grovarbeidet jeg...sånn at jeg bare kunne gått å plukket litt når jeg var alene...:-)...men hjelper jo ikke hvis det er vannrenner nedover de liksom nypussa vinduene da....:-p

*ønsker meg en som prust*

Høres ut som om du og prust er en perfekt match, spesielt siden prust akkurat nå har en liten "uoverensstemmelse" med svigermoren og sikkert vil bytte henne ut ;-)

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3097439

Gjest prust

Høres ut som om du og prust er en perfekt match, spesielt siden prust akkurat nå har en liten "uoverensstemmelse" med svigermoren og sikkert vil bytte henne ut ;-)

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3097439

ØY! Dere snakker om meg!

Dristet meg til å jobbe litt, men da gikk jeg jo glipp av flere innlegg her!

Regner med at når jeg kommer hjem, er tøyet tatt inn fra snora (det ble hengt ut før frokost av svigermor), det som skal strykes er strøket, og alt er brettet. Ellers er vel golvene vasket og middagen laget og spist og kjøkkenet ryddet. Kanskje hun har ryddet garasjen i dag? En gang STØVSUGET hun garasjen!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...