mariamamma Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Søren - bor på Nesodden... Slapp av, du. Er nesten vindstille så det blåser nok ikke i din retning. Sukk Nesodden. DER er det koselig der! Nabojenta som nærmest bor her har heller ikke blit syk, ikke vi heller. Håper hvertfall vi holder oss friske for i morgen skal vi på hytta. Kjører forbi Nesodden, men skal holde pusten ;o) Håper du går en frisk og fin sommer imøte! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229197-mamma-med-angst-for-%C3%A5-kaste-opp/page/2/#findComment-1734485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariamamma Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Ja, jeg er der. Frem til nå har jeg brukt å isolere den syke, ha minst mulig kontakt med (men må jo med mindre barn med mindre pappaen kan ta det), vaske dørhåndtak, do, vasker etc med klorin flere ganger daglig. Vasket tilogmed hendene i klorin. Nå bruker jeg antibac fra apoteket, mye mildere mot hendene. Ellers vurderer jeg å skaffe slike engangsmasker fra apoteket som jeg kan ha på dersom jeg må sitte inne hos vesla når hun kaster opp. Og engangshansker. Sprø? Ja. Men har ikke hatt oppkastsjuke siden jeg innføre slike tiltak. Blir smådårlig/kvalm bare av tanken da, så 3 dager etter det har kommet omgangssyke i hus er jeg nesten troende til å spy av ren skrekk. Føler meg deg. Vi er også veldig nøye med håndhygiene. Brukte Lano lenge som håndsåpe, men etter at vi gjeninnførte Sterilan har vi, bank i bordet, hatt mye mindre sykdom her. Bruker oppvaskhansker når jeg vasker spy, og er veldig nøye med vaske som du gjør, og å bytte ut håndklær spes på do, sengetøy osv osv. nei det er ikke gøy å ha det sånn. Men det ser ut til at det har gått bra denne gangen også. Var uggen igår, men er helt fin idag. Jenta vår har beholdt mat og drikke og er i superform igjen. Tapre lille jenta. Hun kaster så sjelden opp at hun nesten syns det er litt stas, for da kan hun fortelle at hun også har gjort det til de andre barna i barnehagen. Akk ja. Ha en fin helg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229197-mamma-med-angst-for-%C3%A5-kaste-opp/page/2/#findComment-1734497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.