Gå til innhold

Hvor mye er dere fornøyd med....

Anbefalte innlegg

....at deres babyer drikker ved siden av maten. har en jente på 6 mnd som jeg har skrevet om før. Hun er så dårlig på å drikke og pupp vil hun ikke ha.

I dag har hun drukket ca 50 ml til hvert måltid. Hun har fått i seg ca 50 ml tillegg x 2, ca 50 ml sviskesaft blandet med vann og ca 50 ml utpumpet morsmelk til kveldsgrøten.

Er ikke dette greit da? Hun får også mat en gang på natten, men da ammer jeg hun og jeg vet ikke hvor mye hun får, men hun tømmer begge puppen. Er ikke så mye der,da :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229247-hvor-mye-er-dere-forn%C3%B8yd-med/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AveM

Nå er det jo vanskelig å beregne mengde siden jeg ammer mye fremdeles, men jeg synes ikke det du gir babyen høres lite ut. Mi snuppa er på puppen bare noen minutter på hver side før hun gir seg.

Hvis babyen din ellers virker fornøyd kan du nok slappe av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...