Gå til innhold

solkrem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sept.lid

Hei. Jeg vet ikke hva den solkremen heter, men det jeg legger vekt på når jeg kjøper solkrem til barna våre, er at det er FYSISK (naturlig)filter og ikke KJEMISK filter.

Dette fordi det kjemiske filteret kan gi allergiske reaksjoner og soleksem i større grad enn de med fysisk filter.

Cosmica, faktor 25 har vi brukt på våre i alle år, og de har pr. dags dato heller ikke vært solbrent. (noe jeg takker solkremen for).

Mange av de jeg kjenner legger så stor vekt på at barna skal bli "nøttebrune":o).

Vi har ikke vært så opptatt av det. (sunblock'en har jo motvirket det, ja), selv om det jo er utrolig fint.

Uff. Dette ble visst ikke mye svar på det du spurte om, men bare en ytring av min mening og erfaring:o)

Nyt våren og sommeren ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229249-solkrem/#findComment-1733004
Del på andre sider

Hei. Jeg vet ikke hva den solkremen heter, men det jeg legger vekt på når jeg kjøper solkrem til barna våre, er at det er FYSISK (naturlig)filter og ikke KJEMISK filter.

Dette fordi det kjemiske filteret kan gi allergiske reaksjoner og soleksem i større grad enn de med fysisk filter.

Cosmica, faktor 25 har vi brukt på våre i alle år, og de har pr. dags dato heller ikke vært solbrent. (noe jeg takker solkremen for).

Mange av de jeg kjenner legger så stor vekt på at barna skal bli "nøttebrune":o).

Vi har ikke vært så opptatt av det. (sunblock'en har jo motvirket det, ja), selv om det jo er utrolig fint.

Uff. Dette ble visst ikke mye svar på det du spurte om, men bare en ytring av min mening og erfaring:o)

Nyt våren og sommeren ;o)

Jeg er helt enig. Brunfarge på barna er ikke viktig.

Vi har vært i syden to ganger, og ungene har aldri vært solbrent i det heletatt. Men vi har sprunget etter dem med solkrem.

Jeg har lovd sønnen å ikke kjøpe grønn (eller annen farget) solkrem mer. Sist var ungene lysegrønne... Så ganske pussig ut!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229249-solkrem/#findComment-1733386
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...