Gå til innhold

Hva skjer da man har tullet bort bibliotekbøker?

Anbefalte innlegg

Gjest At jeg aldri lærer meg system og orden

Vi lånte noen barnebøker på biblioteket for leeenge siden. For en drøy måned siden kom en purring, og jeg fant etter mye om og men igjen halvparten av bøkene. Fikk utsettelse på de øvrige, men de er borte!

Hva skjer nå? Jedg regner selvfølgelig med å erstatte dem, men hvor mye ca vil det komme på? Tre tynne småbarnsbøker er det snakk om.

PS: er det flere som er like håpløse som meg?

Fortsetter under...

Hos oss får du tilbud om å kjøpe igjen nye bøker, dersom det er f.eks. Thomas eller Emma-bøker koster jo ikke disse så mye i butikken og det blir mye billigere for deg, men du må altså selv kjøpe dem og levere de nye på biblioteket. Er det billedbøker som er såpass gamle at de ikke er å få så blir vi enige om noen nye bøker de kan erstattes med.

Bare spør i skranken på biblioteket, de spiser deg ikke opp! :o)

Hos oss får du tilbud om å kjøpe igjen nye bøker, dersom det er f.eks. Thomas eller Emma-bøker koster jo ikke disse så mye i butikken og det blir mye billigere for deg, men du må altså selv kjøpe dem og levere de nye på biblioteket. Er det billedbøker som er såpass gamle at de ikke er å få så blir vi enige om noen nye bøker de kan erstattes med.

Bare spør i skranken på biblioteket, de spiser deg ikke opp! :o)

"De spiser deg ikke opp". Hehehe :-)

mariaflyfly

Du går på biblioteket og sier: "Jeg tror jeg har noen gamle synder jeg må ordne opp i..."

Og så betaler du det du må betale, og prøver febrilsk å holde bedre orden neste gang. Og går ikke det, er du bannlyst på livstid på biblioteket. Sånt kan jo også skje. *s*

Du går på biblioteket og sier: "Jeg tror jeg har noen gamle synder jeg må ordne opp i..."

Og så betaler du det du må betale, og prøver febrilsk å holde bedre orden neste gang. Og går ikke det, er du bannlyst på livstid på biblioteket. Sånt kan jo også skje. *s*

Ikke overdriv da. Har du gjort opp dine synder så slettes alt og med mindre vi har god hukommelse så aner ikke vi hvor mange regninger du har mottatt.

Svartelisting blir foretatt kun når du ikke gjør opp dine synder.

Annonse

mariaflyfly

Ikke overdriv da. Har du gjort opp dine synder så slettes alt og med mindre vi har god hukommelse så aner ikke vi hvor mange regninger du har mottatt.

Svartelisting blir foretatt kun når du ikke gjør opp dine synder.

Jeg har vært svartelista, men har gjort opp mine synder. Tror jeg, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...