Gå til innhold

Må få ut litt aggresjon

Anbefalte innlegg

Gjest Blir så forbanna.....

Dette er nok sikkert ikke rett forum, men må bare få ut litt aggresjon.. Samboeren min, har i løpet av de siste mnd. fått mange sms av en "kjerring" som kan ikke vet hvem er.. hun er visst veldig forelsket i samboeren min, og selv om han ikke svarer henne på sms, så tar hum faen meg ikke hintet. Han svarte litt til å begynne med, da skrev han at han ikke var interesser og at han hadde familie. men hun fortsatte nå bare på sitt. og så skriver hun masse drit om meg, noe som jeg selvsagt ikke bør ta personlig, men blir så forbannet.. samboeren min synest selvsagt at det er litt kosleig å få sånne meldinger, men han blir litt irritert på at hun ikke tar hintet...

Hva ville dere gjort???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229256-m%C3%A5-f%C3%A5-ut-litt-aggresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren lar selvsagt være å svare, totalt.

Går det en stund og hun fremdeles ikke gir seg, får han gi klar beskjed.

Å hinte nytter i allefall ikke. Det kan hun bare ta som en oppfordring til å fortsette, ettersom han faktisk svarer henne.

Det er LENGE siden han har svart på meldingene hennes nå. Merker at det blir sjeldnere og sjeldnere for hver gang han får sms, men når han får, så kan han få mange i slengen..

Men han har jo gitt grei beskjed om at han IKKE ønsker å ha kontakt med henne, men hun gir seg ikke.. Grr... at noen kan være så grønnsak....

Jeg syns han bør få treffe henne. Kanskje de bør få ha en helaften sammen, så blir det ikke så spennende lenger.

hehe.. det kan godt hende. men det kan jo skje andre ting òg.. :-p grrrr... kan aldri være trygg.. selv om jeg stoler på samboeren min.

Tror denne "bitch'en" driver å kjører frem og tilbake for å se om hun møter på han..

hun skulle fått seg en kule.. :-p

Det er LENGE siden han har svart på meldingene hennes nå. Merker at det blir sjeldnere og sjeldnere for hver gang han får sms, men når han får, så kan han få mange i slengen..

Men han har jo gitt grei beskjed om at han IKKE ønsker å ha kontakt med henne, men hun gir seg ikke.. Grr... at noen kan være så grønnsak....

Han har ikke muligheten for å sperre nr. hennes, slik at meldinger fra nr. hennes ikke kommer gjennom? Noen mobiler kan det, bl.a min.

Annonse

Gjest sunniva2

hehe.. det kan godt hende. men det kan jo skje andre ting òg.. :-p grrrr... kan aldri være trygg.. selv om jeg stoler på samboeren min.

Tror denne "bitch'en" driver å kjører frem og tilbake for å se om hun møter på han..

hun skulle fått seg en kule.. :-p

Be heller en venn/venninde gjøre det samme på din mobil, kanskje han lærer;)

Han har ikke muligheten for å sperre nr. hennes, slik at meldinger fra nr. hennes ikke kommer gjennom? Noen mobiler kan det, bl.a min.

Han gjorde det faktisk på den gamle telefonen sin, men da den ble ødelagt her for en stund siden, så fann vi desverre ut at den nye telefonen IKKE hadde en slik funksjon.. :@ (vi trodde at alle nye telefoner hadde blokkeringsmulighet)

Gjest Settlers

Neste gang han får melding, hva med at du sender en melding fra din telefon, slik at hun vet at samboeren din forteller deg hvordan ståa er? Skriv at hun kanskje burde ha tatt et hint nå? Og deretter la være å svare.

Eller bare la være å svare.

Gjest Lisan12

Jeg har slitt litt med det samme, fordi jeg innimellom har vært en del på tv. Jeg har da i etterkant fått en del slibrige meldinger.

Samboeren min fikk selvfølgelig se disse, og jeg svarte ikke på meldingene, bortsett fra noen "gjengangere" som ikke ga seg. Jeg forsøkte meg først med det samme som din mann, at jeg har familie og er ikke interessert, men de bare fortsatte. Jeg gikk da til skrittet og skrev at om de ikke sluttet å kontakte med, ville jeg anmelde de. Og da gav de seg.

Han kan jo forsøke det...

Forstår at du blir frustrert. Jeg syns overhodet ikke det var koselig å få sånne sms selv om det alltid er hyggelig å få høre at man ser bra ut osv. Men syns heller at mennesker må ha respekt for andres privatliv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...