Gå til innhold

barneklærbutikker i Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På Oslo City finnes det to butikker som kan være verdt å besøke - Okaidi og en jeg ikke vet hva heter, men den låg i hvert fall tidligere (før de bygget om) på toppen ved siden av en butikk som selger fotballgensere etc. Sistnevnte har i hvert fall mye festkjoler til jenter (ikke er det så innmari dyrt heller). Så har du jo Fru Lyng på Steen & Strøm.

Aker Brygge har masse fine butikker her finner du også Okaidi, men Monsoon har utrolig masse fine jente kjoler.

Noa Noa har også masse fint, om du liker shabby chique stilen!

Bennetton har masse fint, og fine farger. Lille Martine i Bygdøy Allè.

Eller så har du www.virrevapp.no

Lykke til!

Selv kjedebutikkene kan ha bedre/annet utvalg i Oslo. Dvs. har mindre å si at det er akkurat i Oslo, men de tar inn vareutvalg ut fra hva de forventer at vil selge. De færreste kjedebutikkene har plass til hele utvalget, og ikke ønsker de å ha "hyllevarmere" heller, derav noe varierende utvalg.

Sprell har fine klær, nå har ikke jeg vært der på en stund, men jeg pleier alltid å finne noe når jeg er der. Ligger en på majorstua og en på Grünerløkka ved Birkelunden. Ellers har "Barna på Hjørnet" på Frogner masse fint og klær som ikke alle har. "Noa Noa" har også mye fint, det finnes en i Bogstad veien og en i Nedre Slottsgate. Benneton hadde mye fint sist jeg var innom. Det finnes fine barneklær butikker øverst i Bogstadveien og der har de masse fine sko også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...