ellymor1365380489 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hei! Sola skinner og jeg er nettopp ferdig med baking,vasking, pynting av bord og blåsing av ballonger :-) Vår herlige jente er stolt 3-åring i dag!! Det er allerede over 1,5 år siden vi hentet henne i Bogota.Merker at tankene lett glir over på fødelandet hennes i dag. Er så takknemlig for at nettopp vi fikk bli hennes foreldre!! Hilser til kjente og ukjente på dol og håper på mange hyggelige meldinger framover. Nyt våren alle sammen! Hilsen 0 Siter
Refiloe Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Gratulerer med dagen !! Og i dag er det to år siden vi fikk tildeling !! Er vi ikke heldige du ???? 0 Siter
colobris Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Gratulerer så masse med dagen - både til vesla og mor og far! Og - kos dere med feiringen på en deilig vårdag! 0 Siter
Q&K Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Gratulerer... en deilig følelse at akuratt ditt barn er ditt. Vi er utrolig heldige.... 0 Siter
guri Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Gratulerer med gårsdagen, ellymor. Tida flyr, gitt:-) Tenker det var ei stolt frøken som var midtpunktet i går. God helg:-) 0 Siter
ellymor1365380489 Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Gratulerer med dagen !! Og i dag er det to år siden vi fikk tildeling !! Er vi ikke heldige du ???? Helt enig!;-) 0 Siter
ellymor1365380489 Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Gratulerer med gårsdagen, ellymor. Tida flyr, gitt:-) Tenker det var ei stolt frøken som var midtpunktet i går. God helg:-) Hei! Ja, rart hvor fort tida går noen ganger, mensventetida er såååå lang. Ser dere venter veldig på nr 2 - Ønsker dere lykke,lykke til!!! Håper vi sees igjen snart. 0 Siter
guri Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Hei! Ja, rart hvor fort tida går noen ganger, mensventetida er såååå lang. Ser dere venter veldig på nr 2 - Ønsker dere lykke,lykke til!!! Håper vi sees igjen snart. Ja vi venter, og som du sikkert så litt lenger nede på sida; noen dager er litt tråere enn andre:-) Det er kanskje litt tidlig å vente veldig allerede nå, men det er en mekanisme som slår inn når man begynner å nærme seg målet tror jeg.. Det er vanskelig å la være å vente i alle fall...;-) Jeg ser at dere er i gang igjen også. Masse lykke til dere også, og kanskje vi ses i løpet av sommeren? :-) 0 Siter
ellymor1365380489 Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Skrevet 6. mai 2006 Ja vi venter, og som du sikkert så litt lenger nede på sida; noen dager er litt tråere enn andre:-) Det er kanskje litt tidlig å vente veldig allerede nå, men det er en mekanisme som slår inn når man begynner å nærme seg målet tror jeg.. Det er vanskelig å la være å vente i alle fall...;-) Jeg ser at dere er i gang igjen også. Masse lykke til dere også, og kanskje vi ses i løpet av sommeren? :-) Hei igjen! Er også spent på hvordan det vil bli lenger ut i prosess nr 2....Skjønner veldig godt at ventinga tærer på nå! Det er rart med det, når det nærmer seg så er det ikke bare å slå av "ventebryteren". Spennende med LP igjen da! Hvis dere ikke er i Colombia i sommer så kan vi jo se om vi får til et treff:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.