Gå til innhold

3-år i dag!

Anbefalte innlegg

ellymor1365380489
Skrevet

Hei!

Sola skinner og jeg er nettopp ferdig med baking,vasking, pynting av bord og blåsing av ballonger :-)

Vår herlige jente er stolt 3-åring i dag!! Det er allerede over 1,5 år siden vi hentet henne i Bogota.Merker at tankene lett glir over på fødelandet hennes i dag. Er så takknemlig for at nettopp vi fikk bli hennes foreldre!!

Hilser til kjente og ukjente på dol og håper på mange hyggelige meldinger framover. Nyt våren alle sammen!

Hilsen

Skrevet

Gratulerer med dagen !!

Og i dag er det to år siden vi fikk tildeling !!

Er vi ikke heldige du ????

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen - både til vesla og mor og far! Og - kos dere med feiringen på en deilig vårdag!

Skrevet

Gratulerer... en deilig følelse at akuratt ditt barn er ditt. Vi er utrolig heldige....

Skrevet

Gratulerer med gårsdagen, ellymor. Tida flyr, gitt:-) Tenker det var ei stolt frøken som var midtpunktet i går.

God helg:-)

ellymor1365380489
Skrevet

Gratulerer med dagen !!

Og i dag er det to år siden vi fikk tildeling !!

Er vi ikke heldige du ????

Helt enig!;-)

ellymor1365380489
Skrevet

Gratulerer med gårsdagen, ellymor. Tida flyr, gitt:-) Tenker det var ei stolt frøken som var midtpunktet i går.

God helg:-)

Hei!

Ja, rart hvor fort tida går noen ganger, mensventetida er såååå lang. Ser dere venter veldig på nr 2 - Ønsker dere lykke,lykke til!!! Håper vi sees igjen snart.

Skrevet

Hei!

Ja, rart hvor fort tida går noen ganger, mensventetida er såååå lang. Ser dere venter veldig på nr 2 - Ønsker dere lykke,lykke til!!! Håper vi sees igjen snart.

Ja vi venter, og som du sikkert så litt lenger nede på sida; noen dager er litt tråere enn andre:-)

Det er kanskje litt tidlig å vente veldig allerede nå, men det er en mekanisme som slår inn når man begynner å nærme seg målet tror jeg.. Det er vanskelig å la være å vente i alle fall...;-)

Jeg ser at dere er i gang igjen også. Masse lykke til dere også, og kanskje vi ses i løpet av sommeren? :-)

ellymor1365380489
Skrevet

Ja vi venter, og som du sikkert så litt lenger nede på sida; noen dager er litt tråere enn andre:-)

Det er kanskje litt tidlig å vente veldig allerede nå, men det er en mekanisme som slår inn når man begynner å nærme seg målet tror jeg.. Det er vanskelig å la være å vente i alle fall...;-)

Jeg ser at dere er i gang igjen også. Masse lykke til dere også, og kanskje vi ses i løpet av sommeren? :-)

Hei igjen!

Er også spent på hvordan det vil bli lenger ut i prosess nr 2....Skjønner veldig godt at ventinga tærer på nå! Det er rart med det, når det nærmer seg så er det ikke bare å slå av "ventebryteren". Spennende med LP igjen da!

Hvis dere ikke er i Colombia i sommer så kan vi jo se om vi får til et treff:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...