Gå til innhold

Nydelig vær - og feber

Anbefalte innlegg

kakki1365380609

Denne helgen er det jo rene sommeren. I går var vi alle utenfor og koste oss. Hun på 14 mnd sov i vognen og var ellers en tur i husken og litt rundt om kring. I dag er planen at hele familien skal reise til besteforeldrene på hytten ved sjøen og også besøke gamle oldemor.Storebrødrene skal overnatte på hytten mens vi liksom skal få gjort unna en del og kost oss i solen.

Så i natt fikk lillemor feber selvfølgelig. Nå har hun 38,8 så jeg bør vel holde meg inne med henne....sukk. Siden hun skal få Prevenavaksinen på mandag og til øyelegen tirsdag, så må hun bli frisk.

Dere ville heller ikke tatt henne med til hytte ved sjøen og ut i solen, eller er jeg bare litt overforsiktig her?

God helg :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229424-nydelig-v%C3%A6r-og-feber/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kakki1365380609

Jeg ville sett på almenntilstanden. Hvis barnet virker frisk ellers tror jeg du fint kan ha henne i vogna ute.

Disse små tåler feber bedre enn oss voksne.

Takk for svar :o) Hun er forkjølet og feberen er gått litt til opp, så det blir nok en innedag for meg og henne. Men jeg får da i allefall vasket og tørket masse klær i fineværet.

Per H Finne, Professor i barnesykdommer

Barnet behøver ikke være inne i dette fine været, dersom almentilstanden er god. Men det er kanskje lurt å holde seg hjemme og ikke flytte/ reise til et nytt sted, dersom hun har et vktig program i neste uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...