Gå til innhold

Tør vi ha barna våre på skolen

Anbefalte innlegg

Gjest Skremmende
Skrevet

Helt tydelig at det trengs strengere kriterier for å bli lærer. Personer som ikke greier å styre sinnet seg burde aldri valgt et slikt yrke.

Gjest en lærer
Skrevet

Tør du gå på gaten? Det skjer blind vold der! Tør du sove om natten, huset kan brenne!

Skjær ikke alle lærere over en kam.

På vår skole har vi særdeles vanskelige barn, men ikke en gang har lærerne lagt hånd på barna. Det er nok mer lærerne som bør være redde for å gå på skolen. Det er ikke få voldsmeldinger de har fyllt ut i løpet av et år pga en elev.

Gjest firfot
Skrevet

Tør du gå på gaten? Det skjer blind vold der! Tør du sove om natten, huset kan brenne!

På vår skole har vi særdeles vanskelige barn, men ikke en gang har lærerne lagt hånd på barna. Det er nok mer lærerne som bør være redde for å gå på skolen. Det er ikke få voldsmeldinger de har fyllt ut i løpet av et år pga en elev.

Lærerne har godt av litt deng.

Gjest en lærer
Skrevet

Utdyp den, er du snill.

Gjest gått lei
Skrevet

Helt tydelig at det trengs strengere kriterier for å bli lærer. Personer som ikke greier å styre sinnet seg burde aldri valgt et slikt yrke.

Hadde spanskrøret blitt innført igjen hadde det kanskje blitt folk av disse djevelungene som vokser opp og blir vandaler pga. at foreldre overbeskytter dem.

Gjest mor til bokstavgutt
Skrevet

Hadde spanskrøret blitt innført igjen hadde det kanskje blitt folk av disse djevelungene som vokser opp og blir vandaler pga. at foreldre overbeskytter dem.

Nja, jeg tror nå heller at denne lærerens reaksjoner var et resultat av at han er blitt oppdratt på den måten.

Gjest mamma 24-7
Skrevet

Nja, jeg tror nå heller at denne lærerens reaksjoner var et resultat av at han er blitt oppdratt på den måten.

Godt poeng!

Gjest gått lei
Skrevet

Ja, hva ellers?:) Død og fordervelse over pøblene.

Gjest en lærer
Skrevet

Som jeg tenkte,.....Tomme tønner skramler mest, tomme hoder våser mest!

Gjest firfot
Skrevet

Som jeg tenkte,.....Tomme tønner skramler mest, tomme hoder våser mest!

Akkurat:)

Gjest Lysglimt
Skrevet

Den var drøy!!!

Barna SKAL være trygge på skolen,ikke mere å diskutere.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ja, jeg tørr å ha barna på skolen. Hvor ofte skjer slikt som dette?

Gjest LOTUS78
Skrevet

En lærer reagerer ikke på den måten uten grunn. En unge på 11år er gammel nok til å vise respekt og ta hensyn til andre menneskers følelser. Men i dag skal unger ses på som forsvarsløse individer som aldri gjør noe galt. Men noen unger har ingen respekt eller folkeskikk og tilsnakk biter ikke på.

Men en lærer skal selvfølgelig ikke kaste denne ungen ut av vinduet.

Skrevet

Sannsynligvis ligger det _mye_ forut for denne hendelsen, det er neppe første gangen denne guttungen nekter å gjøre som læreren sier.

Husker selv vi hadde en gutt i klassen på barneskolen. I 3. eller 4. klasse sprakk læreren vår fullstendig, jeg husker han satt overskrevs på guttungen før han reiste seg og dro ungen med seg ned på rektors kontor. Og alt da - da jeg var 9-10 år - undret jeg meg på hvordan læreren hadde holdt ut denne eleven så lenge.

• 4 uker senere...
Gjest Samfunnskritiker
Skrevet

Den var drøy!!!

Barna SKAL være trygge på skolen,ikke mere å diskutere.

Personlig mener jeg at alle foreldre med elever som er litt anerledes, bør være observang. Alt for mye tilfeldigheter og uvitenhet i skolen

Gjest Lysglimt
Skrevet

Personlig mener jeg at alle foreldre med elever som er litt anerledes, bør være observang. Alt for mye tilfeldigheter og uvitenhet i skolen

Jepp!

Fullstendig enig med deg i grunn :)

Gjest Samfunnskritiker
Skrevet

Du sier mye rart du.

Jeg jobber i skolen (enda), med en litt annen yrkesbakgrunn en lærer. Jeg er sjokkert over hvor dårli relasjon og samhandlingskompetanse lærerne besitter, og... hvor forferdelig lite de kan, vet og ønsker å lære om de barna som er litt mer krevende.

Ikke rart det blir litt bråk av denne kombinasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...