Gjest Hva gjør dere Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Vi har ca 18 grader nå midt på dagen. Med eller uten strømpebukse? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 I Trondheim er det bare gæringer som bruker strømpebukse nå! ) Har vært i byen og det vrimler av korte skjørt og bare legger overalt, i alle aldersklasser. 0 Siter
Albertine Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 17 grader i Finnmark i dag, men strømpebuksa er på. En litt kraftig vind gjør at det blir for kaldt uten. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 I dag var første dagen for våre unger uten strømpebukse - her i kristiansand. Deilig med sommervarme! 0 Siter
Balut Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 I Trondheim er det bare gæringer som bruker strømpebukse nå! ) Har vært i byen og det vrimler av korte skjørt og bare legger overalt, i alle aldersklasser. Om det var høst nå, og det var 18 grader, hadde dere da tatt på strømpebukse? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Om det var høst nå, og det var 18 grader, hadde dere da tatt på strømpebukse? Ikke hvis været hadde vært som i dag. ) Men hadde det vært skyet og vind og regn i lufta så kanskje. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Selvfølgelig UTEN, vil nå jeg si!! I går hadde vi 20 grader, men effektive 35 grader på verandaen, og knærten gikk naken og badet i vaskebalja hele dagen... 0 Siter
linko Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Ville du ha gått med strømpebukse selv? Tviler på det... 0 Siter
emin Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Uten, selvsagt. Noe annet er utenkelig med den temperaturen. *nyter* 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Uten! Strømpebukse har vi ikke brukt den siste mnd. 0 Siter
Callie Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Er det vindstille, tar jeg av strømoebuksen ved +15 grader, ved vind, beholdes den på noe lenger. Kommer an på alderen også. Jo mer de sitter på bakken jo lenger trenger de strømpebukse. Prøver å holde meg til "Ikke gå barfot eller sitt i gresset før sankthans" (Ellers blir man altfor lett syk). Dette er noe jeg har lært av familien min, tanter, onkler og besteforeldre. 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Uten selvsagt! Her går strømpebukse av når tem er over 12 grader! 0 Siter
waxo Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Er det vindstille, tar jeg av strømoebuksen ved +15 grader, ved vind, beholdes den på noe lenger. Kommer an på alderen også. Jo mer de sitter på bakken jo lenger trenger de strømpebukse. Prøver å holde meg til "Ikke gå barfot eller sitt i gresset før sankthans" (Ellers blir man altfor lett syk). Dette er noe jeg har lært av familien min, tanter, onkler og besteforeldre. Og mine går barbent fra påske omtrent :-). Spørs jo hvor man bor i landet også da. Her på østlandet bader vi jo gjerne i slutten av mai! Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.