Nyttårsjenta' Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Bruker dere lue på babyer nå?? Gutten min er 7 uker og jeg skal ut og gå tur nå, men er veldig i tvil om jeg skal bruke lue eller ikke... Det er jo veldig varmt ute, men blir de ikke lett syke de små..?? 0 Siter
Gemini Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Skal ikke babyer ha tynn lue på de første månedene da? 0 Siter
Sofline Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Lue, hele sommeren. Men ikke tykk ull så klart. 0 Siter
Lurveline Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Tynn bomullslue hele sommeren, for å beskytte mot trekk og sol. 0 Siter
Per H Finne, Professor i barnesykdommer Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Jeg ville fortsatt bruke lue ute. 0 Siter
Spirello Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 bruk tynn bomullslue som de andre her skriver.. var kjempevarmt da jeg fikk sønnen min i fjor, og brukte lue på han hele tiden. Til og med nå bruker jeg tørkle på han (ikke når han sover i vogna for da bir han så varm) og han er over 9 mnd. 0 Siter
Gjest definitivt! Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Klart du må bruke lue på 7 uker gammel baby! Det bør du gjøre til sommeren også -selv når det er kjempe varmt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.