Gå til innhold

Hun fortalte meg mer, om vold mot barn

Anbefalte innlegg

Gjest sandex
Skrevet

Som sagt, man kan gjerne melde fra til barnevernet. Men det blir ingen forandring. En som jobber tett med mange somalske foreldre kan tilbringe hele dagen på telefonen med barnevernet, men det skjer ingen forandring. Det skal mye til for at foreldrene forandrer denne væremåten.

Det betyr ikke at man aksepterer det, men at man må finne andre måter å hjelpe på. Og det innebærer en del mer krefter enn å løfte opp telefonen og ringe.

Rett og slett pisspreik synes nå jeg! - bedre å gjøre noe enn ingenting.. Da er barnevernet ihvertfall obs.. Så er det opp til de å evt. gjøre noe.

Skrevet

Rett og slett pisspreik synes nå jeg! - bedre å gjøre noe enn ingenting.. Da er barnevernet ihvertfall obs.. Så er det opp til de å evt. gjøre noe.

Pisspreik? Så høflig...

Jeg har som sagt ikke skrevet at man ikke burde ringe barnevernet. Men det er like greit å være realistisk ang. det.

Gjest sandex
Skrevet

Pisspreik? Så høflig...

Jeg har som sagt ikke skrevet at man ikke burde ringe barnevernet. Men det er like greit å være realistisk ang. det.

Sorry... litt uheldig ordvalg :) fant ikke noe bedre..

Skrevet

Sorry... litt uheldig ordvalg :) fant ikke noe bedre..

-ler- Sånt skjer. Det er fint at du er engasjert :)

Gjest sandex
Skrevet

-ler- Sånt skjer. Det er fint at du er engasjert :)

hehe:)

Gjest sandex
Skrevet

Vi må godta andres kulturer.

What? Godta andres kulturer?! og godta at de banker barna sine? - DET er ihvertfall pisspreik!

Gjest diasa
Skrevet

What? Godta andres kulturer?! og godta at de banker barna sine? - DET er ihvertfall pisspreik!

Les tråden, og ikke prat pissepreik;)

Gjest sandex
Skrevet

Les tråden, og ikke prat pissepreik;)

Jada :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...