Gjest sandex Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Som sagt, man kan gjerne melde fra til barnevernet. Men det blir ingen forandring. En som jobber tett med mange somalske foreldre kan tilbringe hele dagen på telefonen med barnevernet, men det skjer ingen forandring. Det skal mye til for at foreldrene forandrer denne væremåten. Det betyr ikke at man aksepterer det, men at man må finne andre måter å hjelpe på. Og det innebærer en del mer krefter enn å løfte opp telefonen og ringe. Rett og slett pisspreik synes nå jeg! - bedre å gjøre noe enn ingenting.. Da er barnevernet ihvertfall obs.. Så er det opp til de å evt. gjøre noe. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Rett og slett pisspreik synes nå jeg! - bedre å gjøre noe enn ingenting.. Da er barnevernet ihvertfall obs.. Så er det opp til de å evt. gjøre noe. Pisspreik? Så høflig... Jeg har som sagt ikke skrevet at man ikke burde ringe barnevernet. Men det er like greit å være realistisk ang. det. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Pisspreik? Så høflig... Jeg har som sagt ikke skrevet at man ikke burde ringe barnevernet. Men det er like greit å være realistisk ang. det. Sorry... litt uheldig ordvalg fant ikke noe bedre.. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Sorry... litt uheldig ordvalg fant ikke noe bedre.. -ler- Sånt skjer. Det er fint at du er engasjert 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 -ler- Sånt skjer. Det er fint at du er engasjert hehe:) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Vi må godta andres kulturer. What? Godta andres kulturer?! og godta at de banker barna sine? - DET er ihvertfall pisspreik! 0 Siter
Gjest diasa Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 What? Godta andres kulturer?! og godta at de banker barna sine? - DET er ihvertfall pisspreik! Les tråden, og ikke prat pissepreik;) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Les tråden, og ikke prat pissepreik;) Jada 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.