Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Litt i tvil, elste datteren min er ganske sår i halsen.kjenner 3 små kuler der. Men har ingen feber.

På natta så er det verre.Blir så tett at vi må sette oss ut på verandaen for å få litt kaldere luft. Fik det rådet av en lege sist når hun var sånn.

Men vi har flybilletter "hjem" i neste uke og jeg håper at hun er blitt god nok til da.

Hun blir helt knust hvis det ikke blir noe av turen. Tenker da hvis hun blir verre og får feber.

Så er det noen gode kjerringråd der ute som kan hjelpe ? Hjelper det noe å ta en tur til legen når hun ikke har feber ?

ja, ja.. hvis man ikke bekymrer seg for flystreik, så er det sykdom. What next...

Fortsetter under...

Kom dere til legen og få tatt en titt på halsen med en gang.

Det er ikke noe problem å dra dit dere skal om hun går på penicillin. Dro dit selv for 2 år siden med penicillin-esken i bagen jeg. :o)

hmmm... tror du at hun får kur når hun ikke har hatt feber ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...